ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیش نمایشی از نمایشگاه دیترویت 2018؛ مجمع ستارگان نه چندان مهیج

نمایش دیترویت که با نام نمایش خودرو بین المللی شمال آمریکا نیز شناخته می شود، درهایش را در چهاردهم ژانویه خواهد گشود.مانند سال های گذشته، امسال هم در اولین نمایش مهم سال جدید میلادی اتفاق ...

سبحان نظری
نوشته شده توسط سبحان نظری | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

نمایش دیترویت که با نام نمایش خودرو بین المللی شمال آمریکا نیز شناخته می شود، درهایش را در چهاردهم ژانویه خواهد گشود.مانند سال های گذشته، امسال هم در اولین نمایش مهم سال جدید میلادی اتفاق های جالبی در انتظار است.

از اکثر قسمت های هیجان انگیز نمایش دیترویتِ هفته آینده، تقریبا مطمئن هستیم. نمایشی که به احتمال زیاد، دیدنی های فراوانی خواهد داشت.

کراس اوور جدید آکورا

شاخه لوکس هوندا یا همان آکورا با انتشار عکس فوق برای SUV مشهورش، تایید کرده که نمونه اولیه RDX 2019 در دیترویت 2018 به نمایش گذاشه خواهد شد.

با توجه به پیش نمایش سومین نسل Acura RDX انتظار نمی رود که محصول نهایی با خودروی معرفی شده تفاوتی داشته باشد. RDX جدید برای اولین بار در آمریکا طراحی شده و بزرگترین بازآفرینی این خودروساز در دهه اخیر محسوب می شود؛ گذشته از این، RDX اولین نسل از محصولات آکورا است که توسط Precision Crafted Performance خلاق و مشهور ساخته می شود، و این شرکت را وارد دوره جدیدی خواهد کرد.

زبان طراحی جدید آئودی

بدون شک شروع طوفانی آئودی،با به نمایش گذاشتن اسپرتبک A7 در غرفه اش خواهد بود.آخرین نسخه این چهار در فست بک، در ماه اکتبر به صورت ویژه در همایشی نشان داده شد. اما در نمایش هفته آینده به صورت عمومی به نمایش گذاشته می شود. پس از درخشش A8 در لس آنجلس، صبر کردن برای A7 جدید کمی مشکل است!

این مدل با طراحی متفات خود می تواند بیانگر زبان طراحی جدید حلقه های اتحاد باشد، آئودی این روزها در رده ای بالاتر از مرسدس بنز و ب ام و با نظر مثبت کارشناسان در زمینه طراحی مواجه شده و خودروهای بسیار جذابی را روانه بازار کرده است.

محصولات بازار پسند BMW

جشن ب ام و در دیترویت 2018 با دو خودرو مهم دنیا پیش خواهد رفت. دو محصول i8 و X2. ب ام و i8، کوپه ای که به روز رسانی خواهد شد، و X2 شاسی بلندی که برای اولین بار به نمایش در می آید. البته ناگفته نماند که انتظار به روزرسانی و سورپرایز خاصی از BMW برای i8 نداشته باشید.

بخصوص اینکه اکثر تغییرات آتی i8 را در سال پیش پیشاپیش دیده ایم. ولی از طرف دیگر، این اولین باری خواهد بود که می توانیم کراس اوور جدید X2 را که سال گذشته تنها به صورت آنلاین معرفی شد، از نزدیک ببینیم.

این محصول اگرچه از نظر مشخصات فنی خودرو چندان خارق العاده ای نیست، اما می تواند در بازار کراس اوور پسند این روزهای جهان، خیل عظیمی از مشتریان را روانه مراکز فروش این برند کند.

قدرت نمایی شورولت در سرزمین مادری

احتمالا شما هم امیدوارید که جنرال موتورز مدل C8 کروت را به دیترویت بیاورد، ولی متاسفانه باید گفت که احتمال این اتفاق خیلی پایین تر از آن است که به آن دل ببندیم. در عوض وانت محبوب Silverado شورولت که در نمایشگاه تگزاس تحسین برانگیز ظاهر شد، این بار به تمام کنکجکاوی ها پایان خواهد داد.

وانت اسپرت جدید فورد

ظاهرا مراسم پرده برداری از پیکاپ جدید فورد در دیترویت طرفدار زیادی دارد. البته تعجب نکنید اگر فورد دست به حرکت های کمی عجیب غریب بزند.

مثلا در همین ابتدا مدل های متفاوتی از وانت های خود معرفی کند. خودرو های اسپرت هم به احتمال زیاد به دیترویت خواهند رسید. مانند یک GT500 که به تازگی اخباری از آن لو رفته و یا حتی یک موستانگ بولیت!

Honda، پاک و بی آلایش

هوندا در برنامه های نمایش دیترویت، اصلا رازدار نبوده و تقریبا وضعیتش مشخص است. محصول جدید این خودروساز ژاپنی به همراه چهره ای زیباتر و همچنین موتور هیبریدی عرضه خواهد شد. هوندا هم مانند آکورا خودروی جدیدش را بسیار متفاوت می داند. باید صبر کرد و دید.

نسل تازه هیوندای ولوستر در راه بازار آمریکا

تاکنون هیوندای چندین تیزر از نسخه جدید هاچبک خود -ولستر- منتشر کرده و علاوه بر این ولستر جدید بارها به صورت آشکار روبه روی دوربین ها قرار گرفته.

خلاصه اینکه منتظر ولستر جدید در نمایش پیشِ رو باشید. از آنجایی که i30 به بازار آمریکا و کانادا نرسید، ولستر برای هیوندای اهمیت فراوانی دارد و بر روی آن (بخصوص برای مارکت آمریکای شمالی) مانور زیادی خواهد داد.

الهه زیبایی اینفینیتی

اینفینیتی (شاخه لوکس نیسان) اخیرا عکس خیره کننده ای از کانسپت جدیدش به نام Q منتشر کرده که نشان دهنده انتخاب مسیر جدیدی در طراحی خودروهایش است.

کانسپتی با خطوط مختصر و صاف، که بنا بر گفته اینفینیتی، "از سدان های قدیمی، به لطف نیمرخ کشیده کانسپت جدید، برای همیشه فاصله گرفتیم." باز هم یادآور می شویم که Q زبان جدید طراحی اینفینیتی است که به زودی تمام خودروهای تولیدی اش را در آینده را تحت تاثیر قرار می دهد.

محصولات پرقدرت و پاک از آنِ Jeep

جیپ اخیرا چندین عکس از چروکی 2019 منتشر کرده که حاکی از اس یو ویِ اسپرت تری است. جیپ آمریکایی متعهد شده که پیشرانه قدرتمند ولی کم مصرف تری را برای چروکی جدید عرضه کند.نحوه پیاده سازی و جزئیات این برنامه را در هفته آینده متوجه خواهیم شد.

تازه ترین محصول لامبورگینی در راه بزرگترین ترین بازار خودروهای قدرتمند

دیترویت احتمالا اوروس را خواهد دید! حداقل می توان در این زمینه امیدوار بود. لامبورگینی پس از 25 سال، بار دیگر خودرو شاسی بلند ساخته است و می خواهد آن را به مشتریان ثروتمند دومین بازار بزرگ جهان نشان دهد.

منتها اوروس با هرچه که تاکنون تحت عنوان SUV شنیده اید و دیده اید متفاوت است. هرچند این خودرو در ماه گذشته به طور رسمی معرفی شد، اما همچنان منتظر جزئیات نمایش آن در دیترویت هستیم.

شاید علاوه بر حضور اوروس در دیترویت، شاهد رنگ آمیزی بیشتر آن هم باشیم، تا به اینجا تمامی تصاویر منتشر شده از اوروس یا خاکستری است یا زرد.

کانسپت جدید لکسوس آماده نمایش در سرزمین یانکی ها

لکسوس با پوشاندن بخش کوپه های لوکس تولیدی خود، توسط مدل های RC و  LC کمی با سیاست متفاوت تری ظاهر شده.

در اواخر سال گذشته بود که لکسوس از کراس اوور RX رونمایی کرد و اکنون کانسپت LF-1 limitless چشم انداز بزرگی از کراس اوور های آینده این برند است.

استودیو طراحی CALTY (در بخش جنوبی کالیفرنیا) که خالق LF-1 است، متعهد شده که اصول اولیه و معنی واقعی لوکس بودن یک خودرو را با محصول جدید خود برای دنیا دوباره تعریف کند!

معرفی سری جدید مرسدس بنز G کلاس در دیترویت

برنامه اصلی بنز در دیترویت، پس از یک دهه ثبات و یکنواختی، بازآفرینی بنز کلاس G خواهد بود. تاکنون تغییرات چشم گیری در کلاس G ندیدیم، باید دید در نمایش دیترویت مرسدس بنز چه آماده کرده است.

ناگفته نماند، آنچه که از عکس های لو رفته G Class دیده ایم تا به اینجا، همچنان حاکی از تغییرات جزئی در بخش بیرونی این خودروست. اما باید بدانید تغییرات اساسی درون کابین اتفاق میافتد.

از نکات فنی G Class هم نباید گذشت. مانند پیشرانه سبز و کاهش قابل توجه وزن. همچنین شایعاتی از AMG منتشر شده که حاکی از عرضه مدل جدیدی از سری 53 همراه با موتورهیبریدی است. این مجموعه شامل یک موتور قدرتمند الکتریکی و یک موتور شش سیلندر توربوشارژ می شود. اگر برایتان این سوال مطرح است که اولین کاندید لایق سری جدید 53 کدام مرسدس خواهد بود؟ به نظر ما CLS !

بازهم یک وانت تازه، اینبار با لوگو دوج

یکی دیگر از قد بلندترین خودرو هایی که انتظارش را در دیترویت می کشیم، Ram 1500 است که چندین بار در ماه های اخیر در حال تست در خیابان ها ظاهر شده.

نسل آینده پیکاپ Ram، مسیر رقبایش را طی نمی کند. به شکلی که همچنان با بدنه فولادی باقی خواهد ماند. در هر صورت باید تا هفته آینده صبر کرد تا از جزئیات با خبر شد.

تویوتا بازهم بدون سوپرا

وقتی که زمان طراحی جدید برای  Camry مشهور رسید،  تویوتا کاملا مخاطره طلبانه، تصمیمی جدی گرفت و به شکل قابل بحثی یکی از متهاجمی ترین سِدان های بازار را طراحی کرد. اکنون به نظر می رسد نسبت به Avalon فول سایزهم، دقیقا همین برخورد را خواهد داشت.

عکس بالا  از تیزر Avalon جدید برداشته شده است. که نشان دهنده خودروی اسپرتی است که ظاهرا حرف های زیادی برای گفتن دارد. و در انتها، خبر نا امیدکننده ای هم، در ارتباط با تویوتا باید گفت، که متاسفانه سوپرا به دیترویت هم نخواهد رسید!

Volkswagen

مدل جدیدی از Volkswagen Jetta در راه است. اگر نسخه تولیدی، همان اسکچ هایی که توسط این خودروساز آلمانی منتشر شده باشد، باید منتظر یک خودرو زیبا و پر زرق و برقی باشیم. درست مانند گذشته، سیاست فولکس واگن همچنان بی خبر گذاشتن رسانه هاست و هیچ جزئیاتی از Jetta  تاکنون به شکل رسمی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی