ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Hyundai-N_2025_VGT_Concept_2015_3
خودرو

رویارویی با بزرگان؛ هیوندای به دنبال ارایه اتومبیل اسپرت هیبریدی

هیوندای بعد از پیشرفت های خوبی که در سال های اخیر داشته، این بار برای ارایه یک اتومبیل اسپرت دو نفره دورخیر کرده و قصد دارد با تولید یک خودروی سریع و هیجان انگیز، بار ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

هیوندای بعد از پیشرفت های خوبی که در سال های اخیر داشته، این بار برای ارایه یک اتومبیل اسپرت دو نفره دورخیر کرده و قصد دارد با تولید یک خودروی سریع و هیجان انگیز، بار دیگر به مصاف بزرگان برود.

آقای لوک دانکرولک یکی از مدیران ارشد این خودروساز کره ای اخیرا در حاشیه نمایشگاه CES و در مصاحبه ای که با یکی از نشریات استرالیایی داشته، با تایید این موضوع افزوده در سال های آینده هیوندای وارد بازار اتومبیل های اسپرت خواهد شد.

Hyundai-N_2025_VGT_Concept_2015

برای این کار کره ای ها به دنبال ایجاد یک تیم قدرتمند هستند. استخدام مدیر سابق بخش M ب ام و یعنی آقای آلبرت بیرمن و آقای دانکرولک از لامبورگینی به هیوندای نقل مکان کرده، تنها دو نمونه از تلاش های کره ای ها در این راستا هستند.

Luc Donckerwolke

هنوز جزئیات زیادی از پروژه جدید هیوندای در دست نیست، اما برخی منابع داخلی کمپانی تایید کرده اند که در زمان کنونی بعضی از اتومبیل های اسپرت رده بالای موجود به عنوان مرجعی برای مقایسه در حال بررسی و آزمایش هستند. جالب اینکه در بین این موارد نام مدل هایی مثل پورشه 911 توربو و لامبورگینی هوراکان دیده می شوند.

2017-porsche-911-turbo

آقای دانکلرولک در مصاحبه خود با نشریه استرالیایی گفته:

من نمی توانم درباره مدل اسپرت هیوندای توضیحات بیشتری بدهم، اما ما بطور کاملا جدی به دنبال ارایه چنین خودرویی هستیم. بعد از نمایشگاه CES من این پروژه را بررسی خواهم کرد. قرار نیست ما همه اتومبیل ها را با فناوری خودران عرضه کنیم.

Hyundai-RN30_Concept-2016

یکی دیگر از کارکنان رده بالای هیوندای تایید کرده که تیم مهندسی این شرکت در حال آزمایش پیشرانه های احتمالی برای مدل اسپرت مذکور هستند. وی در این باره افزوده:

نمی توانیم بگوییم که خودروی اسپرت هیوندای حتما هیبریدی خواهد بود. ما برخی از موتورهای برقی و باتری ها را نیز برای دستیابی به عملکردی بالا آزمایش می کنیم. ما در تلاش هستیم که احتمال استفاده از موتورهای درون سوز را تا حد امکان کاهش داده و از موتورهای برقی استفاده کنیم.

Hyundai-N_2025_VGT_Concept_2015_2

با توجه به صحبت های این شخص می توان اینگونه نتیجه گرفت که مدل اسپرت کره ای ها پیشرانه ای هیبریدی یا برقی خواهد داشت. تصمیم هیوندای برای ارایه خودرویی اسپرت گواه دیگری بر پیشرفت چشمگیر کره ای ها در طول چند سال گذشته است. حال باید منتظر ماند و دید که این خودرو تا چه حد به مدل های مرجع – پورشه 911 توربو و لامبورگینی هوراکان – نزدیک خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی