ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان Toto Flotation Tub، حمام منزلتان را شبیه به یک ایستگاه فضایی می کند

نمایشگاه CES فقط مختص به دیوایس های هوشمند شخصی نیست و در جریان این رویداد مهم، معمولاً شاهد رونمایی از لوازم خانگی مختلف و گاه حتی وان حمام هم هستیم. Toto Flotation Tub دقیقاً یکی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

نمایشگاه CES فقط مختص به دیوایس های هوشمند شخصی نیست و در جریان این رویداد مهم، معمولاً شاهد رونمایی از لوازم خانگی مختلف و گاه حتی وان حمام هم هستیم. Toto Flotation Tub دقیقاً یکی از همین وان ها است که می تواند حمام منزل شما را به شبیه به یک ایستگاه فضایی کند.

کمپانی Toto که تولیدکننده تجهیزات لوکس دستشویی به حساب می آید، در ماه مارس 2017 برای نخستین بار از Flotation Tub رونمایی کرد اما در نمایشگاه CES 2018 فرصتی پیش آمد تا خبرنگاران از نزدیک شاهد آن باشند. این وان منحصر به فرد، برخلاف سطح تخت وان های مشابه، از سطح زیرین خمیده بهره مند شده که بدن فرد را به حالت خمیده در می آورد و احساسی شبیه به شناور بودن روی آب دریا ایجاد می کند.

Toto مدعی شده که فضانوردان در جاذبه صفر دقیقاً به همین شکل می خوابند و از طرف دیگر می گوید برای یک دهه مشغول تحقیق در زمینه «ریلکسیشن عصبی» بوده تا به افراد کمک کند که کارهای عقب افتاده را از ذهن خود خارج کرده و حداقل برای چند دقیقه، به آرامش برسند. ظاهراً ترکیب فاکتورهای مختلفی مانند وضعیت قرارگیری بدن، جریان آب و نور می تواند ذهن انسان را در وضعیتی تعمقی قرار دهد.

وان مورد اشاره از جنس پلیمر و مرمر است و از یک چراغ LED در کفه بهره مند شده که بسته به انتخاب شخص، امکان خاموش یا روشن کردن آن وجود دارد. علاوه بر موتورهایی که جریان آب را روی بدن حرکت می دهند، وان Flotation Tub از یک بالش مخصوص گردن نیز بهره مند شده که با تنظیم آن می توانید جریان آب را از روی شانه ها حرکت دهید و احساسی شبیه به دوش حمام ایجاد نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    قیمت چند؟
    امیر منم ارزوشو دارم ????

  • amir nori
    amir nori | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    از بچگی ارزوم بود وان داشته باشم☹?

مطالب پیشنهادی