ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Toyota-Land_Cruiser_2016
خودرو

تویوتا و لکسس از امسال آمازون الکسا را به محصولات خود اضافه می کنند

کمپانی ژاپنی تویوتا در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) اعلام کرد که از امسال با آمازون همکاری نموده و دستیار الکسای این کمپانی را با سیستم اینفوتینمنت برخی از خودروهای خود یکپارچه خواهد کرد. سه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

کمپانی ژاپنی تویوتا در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) اعلام کرد که از امسال با آمازون همکاری نموده و دستیار الکسای این کمپانی را با سیستم اینفوتینمنت برخی از خودروهای خود یکپارچه خواهد کرد.

سه شنبه گذشته تویوتا با رسانه ای کردن این موضوع افزود اتومبیل هایی که مجهز به سیستم اینفوتینمنت Entune 3.0 باشند، دستیار الکسا را دریافت خواهند کرد. همچنین مدل های لکسس با سیستم اینفوتینمنت Enform 2.0 نیز به الکسا تجهیز خواهند شد.

Toyota-Prius_Prime-2017

این خودروساز ژاپنی درباره اینکه چه مدل هایی به آمازون الکسا مجهز می شوند، حرفی به میان نیاورده، اما کمری نخستین خودرویی بود که در مدل 2018 با سیستم اینفوتینمنت Entune 3.0 معرفی شد. بنابراین این سدان خانوادگی یکی از کاندیداهای اصلی برای دریافت آمازون الکسا محسوب می شود. به گفته تویوتا بیشتر مدل های 2019 با این دستیار سازگار خواهند بود.

Toyota-Camry-2018

آقای زاک هیکس (Zack Hicks) که سمت های متعددی را در شاخه آمریکای شمالی تویوتا عهده دار است در کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده در روز سه شنبه گفته:

سرویس های صوتی با سرعت زیادی در حال محبوب شدن هستند. به واسطه پشتیبانی از آمازون الکسا مشتریان تویوتا و لکسس به زودی قادر خواهند بود هنگام رانندگی براحتی با این دستیار صحبت کنند.

Toyota-Highlander-2017

با اضافه شدن الکسا به محصولات تویوتا و لکسس رانندگان می توانند کنترل لوازم خانگی هوشمند، کنترل مدیا و مسیریابی را با فرمان های صوتی انجام دهند. تویوتا چندمین خودروسازی است که با استفاده از این دستیار قابلیت هایی مثل روشن و خاموش کردن چراغ ها، قفل گشایی و استارت زدن موتور خودرو را از طریق فرمان های صوتی فراهم می کند.

Toyota-C-HR_US-Version

در نمایشگاه CES امسال، کمپانی کره ای کیا اعلام کرد که در برخی از مدل های 2018 خود از دستیار گوگل بهره خواهد گرفت. پاناسونیک نیز از افزودن هر دو دستیار گوگل و آمازون به سیستم های اینفوتینمنت خود خبر داده است. گوگل هم دستیار اختصاصی خود را به سیستم اندروید اتو اضافه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sahand
    Sahand | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    عالیه

مطالب پیشنهادی