ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازو بند RHYTHM 24 با قابلیت پایش ضربان قلب در CES معرفی شد

شرکت Scosche در نمایشگاه CES امسال از یک بازو بند ضد آب مجهز به قابلیت پایش ضربان قلب به نام RHYTM 24 رونمایی به عمل آورده است. این محصول قرار است که به زودی جانشین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

شرکت Scosche در نمایشگاه CES امسال از یک بازو بند ضد آب مجهز به قابلیت پایش ضربان قلب به نام RHYTM 24 رونمایی به عمل آورده است. این محصول قرار است که به زودی جانشین +RHYTHM، بازوبند ورزشی قدیمی این شرکت شود.

بازو بند جدید Scosche از نظر ظاهری نسبت به مدل قدیمی تر تغییراتی به خود دیده و به قابلیت های جدیدی مجهز است. ریتم ۲۴ حالت های فعالیت مختلفی دارد تا بتواند در تمام وضعیت ها مثل دویدن، شنا کردن، دوچرخه سواری، قدم زدن یا استراحت به پایش ضربان قلب تان بپردازد.

این اطلاعات پایش شده ضمن ذخیره در خود دیوایس، قابل انتقال به دستگاه های  Bluetooth Smart و +ANT هم هستند. بازوبند ریتم ۲۴ با یک بار شارژ می تواند یک روز کامل دوام بیاورد، و به لطف استاندارد IP68 نسبت به آب و گرد و غبار نیز مقاومت دارد.

بازو بند مذکور پنج مد ورزشی معمولی و دو مولتی مد مجزا برای ورزشکاران رشته های دو گانه و سه گانه در نظر گرفته و LED نمایش دهنده میزان باتری هم از خصوصیات خوب آن به حساب می آید.

همچنین به لطف ثبت داده ها در حافظه دستگاه، لزومی ندارد که حتما موبایل تان را به آن متصل کنید و می توانید بابت ذخیره داده های ورزشی خاطر جمع باشید.

ریتم ۲۴ با بسیاری از اپلیکیشن های ورزشی مثل RunKeeper، My Fitness و Strava سازگار است و پاییز امسال در رنگ های متنوع روانه بازار می شود. Scosche هنوز قیمت دقیق این بازو بند هوشمند را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی