ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ سرویس Game Recorder+ را دو ماه دیگر می بندد

نزدیک به دو سال پیش سامسونگ اپلیکیشن Game Recorder+ را عرضه کرد که هر چند با استقبال زیاد بازیکن ها رو به رو نشد ولی حداقل گزینه مناسبی برای ضبط گیم پلی بازی ها و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

نزدیک به دو سال پیش سامسونگ اپلیکیشن Game Recorder+ را عرضه کرد که هر چند با استقبال زیاد بازیکن ها رو به رو نشد ولی حداقل گزینه مناسبی برای ضبط گیم پلی بازی ها و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی به شمار می رفت. با این حال به نظر می رسد که کره ای ها به زودی پشتیبانی از این اپ را قطع می کنند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، سامسونگ 28 فوریه (7 اسفند) سرویس Game Recorder+ را می بندد و بعد از این تاریخ نه تنها قابلیت استفاده از آن را ندارید بلکه ویدیوهایی که گرفتید هم پاک می شوند. بنابراین بهتر است پیش از پاک کردن برنامه هر چه زودتر از محتویات ضبط شده خود نسخه پشتیبان بگیرید.

چون بعد از حذف اپ، ویدیوها نیز پاک می شوند. هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ اقدام به چنین کاری کرده و احتمال دارد در آینده سرویس جدیدی جایگزین Game Recorder+ شود. بنابراین باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی این کمپانی بنامیم.

در هر صورت اگر خواهان یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر برای ضبط ویدیوهایی از گیم پلی بازی ها و محیط اسمارت فون هستید، DU Recorder یا Game Screen Recorder گزینه های مناسبی برای این منظور خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    چه بد
    یه خوبی که این اپ داشت این بود که غیر از بازی ها هم میشد از همه اپ ها فیلم گرفت

  • Sahand
    Sahand | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    کار خوبی میکنه

مطالب پیشنهادی