ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر پتنت جدید سامسونگ موبایل تاشوی گلکسی X را به نمایش می گذارند

این روزها اخبار متعددی در مورد موبایل تاشوی سامسونگ به نام گلکسی X به گوش می رسد. در یکی از گزارشات اخیر عنوان شده که این دیوایس در حالت تا شده یک تلفن هوشمند است، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

این روزها اخبار متعددی در مورد موبایل تاشوی سامسونگ به نام گلکسی X به گوش می رسد. در یکی از گزارشات اخیر عنوان شده که این دیوایس در حالت تا شده یک تلفن هوشمند است، اما وقتی آن را باز می کنید به یک تبلت با نمایشگری 7.3 اینچی تبدیل می شود.

روز گذشته DJ Koh، رئیس بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که موبایل تاشوی گلکسی X به خاطر مشکلاتی که در طراحی UX (تجربه کاربری) آن به وجود آمده احتمالا با تأخیر و در سال 2019 روانه بازار می شود.


اما امروز، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) تصاویری منتشر کرده که احتمالا مدل نهایی سامسونگ گلکسی X را به نمایش می گذارند. این پتنت ها را سامسونگ در تاریخ 14 ژوئن سال گذشته میلادی رسما به نام خود ثبت کرده است.

از تصاویر این گونه دریافت می شود که گلکسی X دارای نمایشگر بزرگ و انعطاف پذیری است که می تواند از طریق یک لولا، کاملا به طرف داخل خم شود. اسپیکر در بالای دستگاه قرار گرفته و باتری هم در بخش انتهایی موبایل جا خوش کرده است. همچنین یک حسگر پایش ضربان قلب نیز روی این دیوایس به چشم می خورد.

مدل نهایی گلکسی X احتمالا شباهت زیادی به تصاویر منتشر شده خواهد داشت، با این وجود باید توجه داشته باشید که از عمر این عکس ها بیش از شش ماه گذشته و احتمال دارد که سامسونگ تا زمان رونمایی رسمی از این موبایل تاشو تغییراتی در ساختار آن اعمال نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sina
    sina | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    مثل نون میمونه که دولاش کنی ?

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    سامسونگ دوساله هر هفته پتنت میده برای موبایل های تاشو

  • مهراد کشاورز
    مهراد کشاورز | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    یاد لولا سرفس بوک افتادم ? سام کپ ?

مطالب پیشنهادی