ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE می گوید به آزمون و خطا در طراحی موبایل های تاشو ادامه خواهد داد

علی رغم اینکه نخستین موبایل تاشو ZTE، یعنی Axon M با استقبال چندان خوبی از سوی مصرف کنندگان و خبرنگاران مواجه نشد، این کمپانی اعلام کرده که در آینده به آزمون و خطا با طراحی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

علی رغم اینکه نخستین موبایل تاشو ZTE، یعنی Axon M با استقبال چندان خوبی از سوی مصرف کنندگان و خبرنگاران مواجه نشد، این کمپانی اعلام کرده که در آینده به آزمون و خطا با طراحی تاشو خود ادامه می دهد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که نایب رییس واحد تبلیغات ZTE مدتی پیش اذعان کرد که Axon M «بازخورد خوبی میان خریداران داشته، اما صرفاً به این خاطر که این موبایل چیزی جدید بود».

اگرچه مشتریان اسمارت فون های ZTE از مدت ها پیش به پرداخت کمتر از 200 دلار بابت دیوایس های این کمپانی عادت داشتند، چینی ها قصد دارند سبد محصولات خود را با موبایل های هوشمند تاشویی گسترده تر کنند که احتمالاً قیمتی مشابه پرچمداران خواهند داشت.

خبر خوب اینکه ZTE برای ایجاد تغییرات اساسی در خانواده موبایل های تاشو خود آماده است و دیوایس بعدی این سری، حاشیه اندکی خواهد داشت. سخنگویان ZTE می گویند که موبایل های فعلی، صرفاً آزمون و خطاهایی هستند که در نهایت به اسمارت فون های تاشو واقعی تبدیل می شوند و رویای دسترسی به نمایشگر دوگانه را محقق می سازند.

با توجه به این ها، باید گفت که روزهای هیجان انگیزی در انتظار صنعت موبایل است و باید امیدوار باشیم که در آینده نزدیک، محصولات انقلابی علاوه بر ظاهر متفاوت، کارایی هم داشته باشند.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۲ دی ۱۳۹۶

    هيچكس اون خط وسط رو نميپسنده

    • مرگ بر ساندیس خور
      مرگ بر ساندیس خور | ۲۲ دی ۱۳۹۶

      ?

مطالب پیشنهادی