ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لایتنینگ
تکنولوژی

شارژر «LXORY» از ورودی لایتنینگ پشتیبانی کرده و سه دستگاه را همزمان شارژ می کند

«LXORY» در عرصه لوازم جانبی برند چندان شناخته شده ای نیست با این حال نخستین پد شارژ بی سیم با ورودی کابل لایتنینگ را به بازار عرضه کرده است. تقریبا تمامی تولید کننده ها تنها ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

«LXORY» در عرصه لوازم جانبی برند چندان شناخته شده ای نیست با این حال نخستین پد شارژ بی سیم با ورودی کابل لایتنینگ را به بازار عرضه کرده است.

تقریبا تمامی تولید کننده ها تنها از ورودی های MicroUSB، USB-C یا پورت های انحصاری برای انتقال برق از آداپتور به پدهای شارژ بی سیم استفاده می کنند.

با این حال گجت جدید کمپانی LXORY که Dual Wireless Charging Pad نام دارد، علاوه بر پورت لایتنینگ به ورودی های MicroUSB و USB-C نیز مجهز شده و به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به تغییر شارژ یا کابل هم از پد بی سیم استفاده کرده و هم دستگاه را از طریق کابل شارژ کند.شارژر بی سیم

این پد علاوه بر طراحی زیبا امکان شارژ همزمان دو گجت با قابلیت پشتیبانی از شارژ Qi را فراهم کرده و با استفاده از پورت USB آن نیز می توان یک دستگاه دیگر را به صورت سیمی شارژ کرد.

با این حال این محصول ایراداتی نیز دارد که از این میان می توان به نبود آداپتور در جعبه دستگاه اشاره کرد.

از طرف دیگر Dual Wireless Charging Pad تنها قابلیت ارائه 5 وات خروجی را برای هر پد دارد، به عبارت دیگر کاربر نمی تواند از مزیت شارژ سریع اپل یا سامسونگ که به ترتیب نیازمند خروجی 5.5 و 9 وات است، بهره ببرد.

در نهایت این آداپتور علی رغم برخوردار بودن از ورودی لایتنینگ تائیدیه برنامه MFi اپل، که به معنی تائید یک محصول جانبی از سوی این کمپانی است را دریافت نکرده و همین مساله می تواند کیفیت این پد را تا حدودی زیر سوال ببرد.

با تمام این تفاسیر LXORY محصولی را تولید کرده که از 3 ورودی مختلف پشتیبانی کرده، از قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه برخوردار بوده و تنها 28.6 دلار خرج روی دست کاربر می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی