ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Volvo-XC60-2018
خودرو

ایمنی شگفت انگیز ولوو XC60 در تست تصادف؛ سلاح نبرد با فرشته مرگ

کمپانی ولوو همواره به تولید خودروهای ایمن شهرت داشته و محصولات آن همیشه در کلاس خود جزو امن ترین ها بوده اند. این خودروساز سوئدی سال گذشته و در نمایشگاه خودروی ژنو از نسل دوم ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

کمپانی ولوو همواره به تولید خودروهای ایمن شهرت داشته و محصولات آن همیشه در کلاس خود جزو امن ترین ها بوده اند. این خودروساز سوئدی سال گذشته و در نمایشگاه خودروی ژنو از نسل دوم شاسی بلند XC60 رونمایی کرد. طبق انتظار و همانند سایر تولیدات ولوو، XC60 نیز در تست های تصادف عالی ظاهر شده و امتیازهای بسیار مناسبی را کسب کرده است.

volvo-xc60-was-euro-ncap-s-safest-car-overall-tested-in-2017_5

بر اساس گزارشی که موسسه یورو انکپ منتشر نموده، این شاسی بلند کامپکت ایمن ترین خودرویی است که در سال 2017 مورد ارزیابی قرار گرفته است. در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال، XC60 با کسب امتیاز 98 درصد عملکرد خارق العاده ای داشته و در بخش تجهیزات کمکی ایمنی با 95 درصد جلوتر از از همه شاسی بلندها قرار گرفته است. جالب است بدانید در این بخش نزدیک ترین تعقیب کننده در کلاس خودروهای "آفرود بزرگ"، 20 درصد اختلاف امتیاز با XC60 دارد.

volvo-xc60-was-euro-ncap-s-safest-car-overall-tested-in-2017_4

ولوو در ساخت XC60 تاکید ویژه ای بر روی بکارگیری انواع تکنولوژی ها داشته، طوری که عملکرد ترمز اضطراری این خودرو در نوع خود بهترین بوده است؛ البته هم خانواده هایی مثل سدان S90 و نسخه استیشن آن یعنی V90 نیز عملکرد مشابهی به نمایش گذاشته اند.

Volvo S90 and V90

آقای Malin Ekholm معاون ارشد مرکز ایمنی ولوو در این باره گفته:

XC60 جدید یکی از ایمن ترین خودروهای تاریخ ولوو به شمار می رود. این خودرو به انبوهی از تکنولوژی ها و سیستم های کمکی جدید برای راننده مجهز شده تا از سرنشینان در برابر سایر استفاده کنندگان از معابر عمومی و همچنین از عابرین و دوچرخه سواران محافظت کند. ما خوشحالیم که تعهدمان نسبت به تجهیزات ایمنی جدید مورد توجه یورو انکپ قرار گرفته و یکی از جوایز "بهترین در کلاس" به محصولی از ولوو رسیده است.

volvo-xc60

در کنار XC60، یورو انکپ فولکس واگن آرتئون، T-Roc، پولو، سوبار ایمپرزا و XV و اوپل کراس لند را در کلاس های مختلف به عنوان ایمن ترین خودروها برگزیده است.

Euro NCAP’s Best in Class Cars of 2017

همانطور که مشاهده می کنید محصولات فولکس واگن نیز در سال 2017 بسیار خوش درخشیده اند، اتفاقی که شاید نشانه هایی از عزم این کمپانی آلمانی برای بازگشتی قدرتمندانه بعد از رسوایی Dieselgate داشته باشد.

ناگفته نماند فاکتور ایمنی آنقدر مورد توجه ولوو قرار گرفته که مقامات این کمپانی سوئدی گفته اند "از سال 2020 نباید هیچ شخصی در یک اتومبیل جدید ساخت ولوو نباید کشته شده یه صدمه جدی ببیند."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۲۴ دی ۱۳۹۶

    ولوو اون قدیما هم جزو ماشین های ایمن بوده اتفاقا ماشین های ده هفتادش تو ایران هم هست و اینجا هم همین اعتبار را دارند

  • erfun
    erfun | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    کار اشتباهیه که شرکت ها و مسئولان سوئد رو با ما ما مقایسه میکنین...ما مردممون هم در حد اونا نیستن نباید انتظار داشته باشین...بدترین خودروهای جهان از نظر ایمنی تو ایران ساخته میشه بهترینش تو سوئد...بدترین و بهترین که مقایسه نمیکنن...راهش اینکه بشه این ماشینا رو خرید..وگرنه تا ابد ایران خودرو و سایپا به این حد نمیرسن

  • d.e A
    d.e A | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    بخدا مسلمون اينان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی