ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

برنامه های تازه کرمان موتور؛ از مونتاژ هیوندای النترا 150 میلیونی تا واردات آزرا و i30

تا حدود یک سال قبل هیوندای در زمره مهمترین بازیگر بازار خودروهای وارداتی کشورمان قرار می گرفت اما در پی تغییرات قوانین واردات در یکسال گذشته و توافق این شرکت با گروه کرمان موتور برای ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

تا حدود یک سال قبل هیوندای در زمره مهمترین بازیگر بازار خودروهای وارداتی کشورمان قرار می گرفت اما در پی تغییرات قوانین واردات در یکسال گذشته و توافق این شرکت با گروه کرمان موتور برای عرضه برخی از محصولات این شرکت در ایران به شکل مونتاژی، نحوه حضور هیوندای در ایران تغییر کرد و پس از افزایش تعرفه های واردت خودرو، محوریت فعالیت این شرکت در ایران بیش از پیش به سمت مونتاژ خودروهای هیوندای در کشور سوق پیدا کرده است.

به گفته اکبری، معاونت بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور، در دور تازه فعالیت این شرکت مونتاژ مدل هایی نظیر النترا جدید در دستور کار قرار گرفته است و این خودرو در نیمه نخست سال 97 با قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.

کرمان موتور اکبری معاونت بازاریابی و فروش

اختلاف قیمت زیاد این خودرو نسبت به مدل های وارداتی موجود در بازار به دلیل تعرفه گمرکی متفاوت بین خودروهای مونتاژی و وارداتی است و پس از النترا احتمالا مونتاژ هیوندای توسان نیز در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر عرضه خودروهای نظیر هیوندای i30، هیوندای کونا و هیوندای آزرا در دستور کار کرمان موتور قرار دارد و مونتاژ نسل آینده هیوندای سانتافه نیز در کشور محتمل به نظر می رسد.

قیمت گذاری مدل های فعلی سانتافه و توسان نیز براساس تعرفه های جدید واردات خودرو به کشورمان توسط بخش فروش کرمان موتور در حال انجام است و پس از مشخص شدن قیمت های نهایی به مشتریان ابلاغ خواهد شد، اما علیرغم افزایش هزینه های واردات طی چند ماه اخیر، کرمان موتور محصولات قبلی ثبت نامی خود را با قیمت های گذشته تحویل مشتریان داده است، تا علیرغم بروز تاخیر، رضایت ایشان از قیمت های مذکور تامین شود.

کرمان موتور

همچنین براساس توضیحات اکبری، همکاری کرمان موتور با خودروسازان چینی نظیر جک و لیفان با انتخاب محصولاتی تازه برای عرضه در کشورمان ادامه خواهد داشت و علیرغم توقف تولید مدل هایی نظیر لیفان 620 و جک j5، کرمان موتور قصد دارد تا کلیه محصولات خود را از این به بعد تنها با گیربکس اتوماتیک عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    چه فایده همه نمیتونن سوار شن و بعدشم کلی از امکاناتشو میدزدن و بعدش باید کلی هم هزینه کنی بدا اپشناش نمونش هیوندا i20 که سانروف حذف شده و خداد تومنم قیمتشه

  • reza biyabani
    reza biyabani | ۲۳ دی ۱۳۹۶

    ما که وسعمون به بیشتر از پراید نمیرسه، ولی امیدوارم با مونتاژ یا به هر طریق ممکن قیمتش پایین تر بیاد و تو سطح شهر ماشینای بهتری ببینیم

مطالب پیشنهادی