ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

 U11 EYEs

مشخصات و رندرهای U11 EYEs پیش از رونمایی رسمی لو رفت

کمپانی HTC هفته قبل اعلام کرده بود که به زودی از اسمارت فون U11 EYEs رونمایی خوهد کرد، با این حال روز گذشته اطلاعات و رندرهای رسمی منتسب به این موبایل میان رده به بیرون درز کرده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمپانی HTC هفته قبل اعلام کرده بود که به زودی از اسمارت فون U11 EYEs رونمایی خوهد کرد، با این حال روز گذشته اطلاعات و رندرهای رسمی منتسب به این موبایل میان رده به بیرون درز کرده است.

در نگاه اول مشخصات لو رفته حاکی از درست بودن شایعات قبلی است، به عبارت دیگر U11 EYEs از نمایشگری 5.99 اینچی، چیپست اسنپدراگوان 652، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در پنل پشتی شاهد تعبیه سنسوری 12 مگاپیکسلی با فناوری Ultrapixel 3 هستیم که سرعت فوکوس بالایی دارد. دوربین سلفی اما به پیکربندی دوگانه مجهز شده که نوید ثبت تصاویر پرتره زیبایی را می دهد. U11 EYEsاز دیگر مشخصات  U11 EYEs می توان به تائیدیه IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و باتری 3930 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

خبر بد اینجاست که بر خلاف شایعات قبلی این موبایل که پیش از این با نام Ocean Harmony هم شناخته می شد قرار نیست با قیمت 400 دلار عرضه شود و کاربران برای آن باید 510 دلار پرداخت کنند.

ضمنا انتظار می رود که کمپانی تایوانی در رویداد امروز از مدل دیگری از U11 EYEs که به پردازنده اسنپدراگون 660 مجهز شده هم رونمایی کند، با این وجود هر دو نسخه احتمالا با اندروید نوقا به دست مشتریان خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی