ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا توسعه موبایل جی 7 به دلیل ناکامی واحد موبایل ال جی متوقف شده است؟

بر اساس اعلام منبع ناشناسی از داخل کمپانی ال جی، دستوراتی برای توقف توسعه موبایل پرچمدار آتی این کمپانی، یعنی جی 7 از سوی «جو سئونگ-جین» نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

بر اساس اعلام منبع ناشناسی از داخل کمپانی ال جی، دستوراتی برای توقف توسعه موبایل پرچمدار آتی این کمپانی، یعنی جی 7 از سوی «جو سئونگ-جین» نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت صادر شده و قرار است این موبایل از ابتدا مجدداً طراحی شود. همچنین با توجه به ضررهای متوالی بخش موبایل این کمپانی، اعلام شده که استراتژی های متفاوتی در زمینه بخش موبایل در راه خواهد بود که این مسئله موجب می شود عرضه موبایل های پرچمدار این کمپانی در دوره های طولانی تری محقق شود.

در حالی که رویداد CES سال 2018 را پشت سر گذاشتیم، وضعیت بخش موبایل کمپانی ال جی بیش از هر زمان دیگری مبهم به نظر می رسد. این شرکت در سال های اخیر به مرور میزان زیادی از سهم بازار فروش موبایل را از دست داده است.

به گفته منبعی که درخواست کرده ناشناس بماند، مدیر عامل ال جی از تیم کسب و کار بخش ارتباطات موبایل این شرکت درخواست کرده که توسعه تلفن هوشمند جی 7 را متوقف کنند و به دنبال طراحی مجدد آن از صفر باشند. به گفته این منبع، این دستور بلافاصله بعد از بیانیه مدیر عامل ال جی در رویداد CES 2018 به طور رسمی به کمپانی اعلام شده است.

به گفته این منبع ناشناس انتظار می رود تلفن هوشمند پرچمدار آتی این کمپانی در اواخر ماه فوریه (بهمن تا اسفند ماه سال جاری) رونمایی می شود و در ماه مارس (اسفند سال جاری تا فرروردین سال 97) روانه بازار گردد.

در رویداد CES 2018 «جو» اعلام کرد که تغییرات اساسی در بخش زیان ده موبایل این کمپانی انجام می شود. او گفته بود:

«ما زمانی از تلفن های هوشمند جدید رونمایی می کنیم که نیاز باشد. ولی ما به دلیل اینکه بقیه رقبا [تلفن های هوشمند خود را] عرضه می کنند، [از موبایل های خود] رونمایی نمی کنیم».

به گفته این مدیر عامل، او تصمیم گرفته مدل های فعلی موبایل های این کمپانی را برای مدت طولانی تری در بازار نگه دارد، به عبارت دیگر می توان گفت زمان عرضه موبایل های پرچمدار این کمپانی طولانی تر خواهد شد. البته او اشاره کرده که ممکن است نام برند تلفن های هوشمند این کمپانی نیز  عوض شود.همچنین «جو» اعلام نموده که به دنبال استراتژی های بازاریابی جدید برای عرضه هستند.

در حالی که این کمپانی در زمینه ارائه لوازم خانگی خوب عمل می کند، ولی در بخش تلفن های هوشمند خود نتوانسته موفق ظاهر شود. تحت مدیریت قبلی این کمپانی، «جونو چو»، بخش تلفن های هوشمند ال جی با کسری بودجه مواجه شده بود و به میزان 219 میلیون دلار در سه ماهه انتهایی سال 2017 از دست داده بود. بر اساس تخمین های مسئولین این کمپانی جی 7 نیز نمی تواند به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند.

بنا بر گمانه زنی های پیشین موبایل پرچمدار آتی این کمپانی دارای نسبت نمایشگر 18 به 9 خواهد بود. همچنین دوربین جلویی دوگانه برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • pars
    pars | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    کار خوبی کرد چون LG پتانسل خوبی داره و باید با اصلاحات به دوران اوجش برگرده مثل G2

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    کار عاقلانه رو داره انجام میده. واقعا نیاز نیست هر سال یا هر شش ماه یک گوشی پرچمدار جدید عرضه بشه و مشخصات تکراری قبل رو با بهبود خیلی جزئی داشته باشه. میشه بیشتر صبر کرد و شاهد یک گوشی انقلابی بود

  • Hossein__N.B
    Hossein__N.B | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    بهتره یه فکری به دوربینش کنه كه همیشه یه چیزی کم داره

    • Dandelions
      Dandelions | ۳۰ دی ۱۳۹۶

      ال جی تو چند مدل جدید از گوشی هاش خیلی دوربین های خوبی تعبیه کرده. مثلا خود وی 30. این همه امکانات درجه یک تو وی 30 هست که تو هیچ گوشی پرچمدار جدید نیست. توی خیلی از سایت های خارجی V30 ال جی رو تنها رقیب آیفون 8 و نوت 8 دونستن با امکاناتی که خیلی پیشرفته تر هستش. هم وزنش کمتره هم کیفیت ساخت و بدنه اش خیلی مرغوب تره. مهم تر از همه این که از نظر دوربین فوق العاده قویتره و دریچه دیافراگم F1.6 توی وی 30 نور بیشتری رو به سوژه میتابونه که هم عکاسی و فیلمبرداری در شب و هم در روز رو خیلی بهتر میکنه. و دیگه اینکه استفاده از لنز شیشه ای به جای پلاستیکی وضوح و شفافیت عکسا رو خیلی بیشتر میکنه.. از نظر عملکرد عکاسی در شب و شرایط کم نور، در حال حاضر وی 30 بهترین تلفن هوشمند دنیاست. نمایشگر OLED Full Vision هم خیلی وضوح و کیفیت تصویر رو بیشتر می‌کنه و مصرف انرژی کمتری هم داره.

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    اگر عين اين عكسه بتونن دربيارن موفق ميشه ولي هميشه هم تو سخت افزار و هم طراحي و هم فناوري و كيفيت ساخت چند قدم پشت بقيه قرار ميگيره ضمن برندگزاري هاي غلط اش

    • Dandelions
      Dandelions | ۳۰ دی ۱۳۹۶

      ال جی ترجیح میده مثه سامسونگ نباشه. و به جای کپی کردن سیاست های ناپایدار شرکت های دیگه خوش دست به کار بشه و با روش آزمون و خطا جلو بره. حتماً یه روز موفق میشه! نمونه اش هم همین V30 که کاملا بردش رو تو عرصه تلفن های هوشمند تضمین میکنه به دلیل امکاناتی که داره. اما خب باید حق بدین که نمیشه همه کاربرای دنیا رو صد در صد راضی کرد. همین جی 5 یا V20 که شاید خیلی ها خوششون نیومده بود یا میگن باتریش فلانه و اینا ، خیلی از کاربرا هیچ مشکلی باهاش ندارن.

    • Dandelions
      Dandelions | ۳۰ دی ۱۳۹۶

      ضمنا ال جی از بهترین مهندسا و طراحا برای ساخت و طراحی گوشیاش مثه بقیه محصولاتش استفاده میکنه. جایزه هایی که هر سال میبره قشنگ همینا رو ثابت میکنن. هم ال جی G6 و V20 و G5 و V30 همشون جایزه بهترین ابتکارات رو بردن و برنده جایزه بهترین فناوری ها و طراحی شدند. طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری داره متفاوت میشه اما کپی پیست نمیشه مثه گوشی های سامسونگ! که خالی از ابتکار و فناوری جدیدن.

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    به فکری هم بحال رابط کاربریش باید کنه

    • Dandelions
      Dandelions | ۳۰ دی ۱۳۹۶

      رابط کاربری ال جی UX از نسخه 3 به بعد خیلی بهتر شد. در عین حال که ظاهر شیک، مدرن و ساده ای داره و عاری از گونه پیچیدگی هستش اما امکانات خیلی قوی در جهت سهولت در کار با منوها و در دسترس بودن قابلیت هایی که بیشتر بهشون نیاز هست داره. چند وظیفگی و امکانات صوتی و تصویری در رابط کاربری ال جی حرف نداره. ال‌جی V30 با رابط کاربری پیشرفته‌تر نهایت سهولت رو با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر ارائه می‌ده. بهترین امکانات چندرسانه‌ای، شخصی‌سازی توسط کاربر و امکانات بصری مفید در رابط کاربری هوشمند ال‌جی وی 30 هستش. تجربه کاربری جدید +UX 6.0 ال‌جی در V30 برای سازگاری بیشتر با نمایشگر OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهینه شده و علاوه بر این، گزینه‌های بیشتری رو برای شخصی‌سازی و تجربه کاربری ملموس‌تر و عینی‌تر فراهم می‌کنه. این رابط کاربری جدید به گونه‌ای طراحی شده که کاربرا بتونن از قابلیت‌های پیشرفته آن به طور کامل استفاده کنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی