ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک های سال 2018 تفاوت عمده ای با مدل های فعلی نخواهند داشت

در سال های اخیر حضور کمپانی های بزرگی مانند مایکروسافت، ایسوس و حتی هواوی در عرصه تولید لپ تاپ، سهم اپل را از این بازار کم کرده با این حال خبرها حاکی از این است ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

در سال های اخیر حضور کمپانی های بزرگی مانند مایکروسافت، ایسوس و حتی هواوی در عرصه تولید لپ تاپ، سهم اپل را از این بازار کم کرده با این حال خبرها حاکی از این است که این کمپانی در سال 2018 قصد ارائه بروزرسانی مهمی را در خانواده مک بوک ندارد.

این در حالی است که آخرین تغییر عمده ای که کمپانی کوپرتینویی در این لپ تاپ اعمال کرده به سال 2016 و معرفی تاچ بار برمی گردد.

در صورت موثق بودن این گزارش کاربرانی که معرفی iMac Pro را نشانه ای از تمرکز دوباره این کمپانی بر کامپیوترها تلقی می کردند ناامید خواهند شد.

مک بوکالبته در گزارش مذکور به عدم تغییر عمده اشاره شده و ممکن است شاهد بروزرسانی هایی در مشخصات این لپ تاپ ها باشیم.

این بروزرسانی ها احتمالا شامل استفاده از مدارهای چاپی انعطاف پذیر ساخته شده از پلیمر کریستال مایع برای افزایش سرعت یا تغییرات جزئی در طراحی این دستگاه ها باشد.

یکی از دلایل عدم اعمال تغییر عمده در مک بوک می تواند به کاهش هزینه ها برگردد، چرا که اپل قصد دارد بخش عمده ای از این سفارشات را از «Quanta Computer»، شریک اصلی خود در تولید لپ تاپ ها که هزینه تولید بالاتری دارد به فاکسکان منتقل کند که بدون نیاز به تغییر زیرساخت ها می تواند تولید انبوه را با هزینه کمتری انجام دهد.مک بوکاز دیگر دلایل این تصمیم می توان به تمرکز مهندسان این کمپانی بر رفع ایرادات بیان شده از سوی کاربران اشاره کرد که شامل مقاوم نبودن کیبورد، عدم تعبیه پورت های کافی و ضعیفتر بودن نسبت به مدل های ویندوزی اشاره کرد.

جانی آیو، سرپرست طراحان اپل و یکی از قدرتمندترین مهره های این شرکت در واکنش به این مشکلات گفته بود که در صورت لزوم اقدامات لازم را برای رفع آنها صورت خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omid_end
    omid_end | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    از تحت نظر درم بیار این بازیا چیه آخه آدم با یه کاربر قدیمیش این کارا رو نمیکنه از 94 تا الان پیگیرتم تمام خبراتو میخونم زشته به مولا

  • omid_end
    omid_end | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان عذر میخام دوبار دستم خورد غلط املایی نوشتم الان داری از من انتقام میگیری کامنتام بعده 1 ساعت منتشر میشن؟؟؟

  • I.G.I
    I.G.I | ۲۶ دی ۱۳۹۶

    اشکال نداره...برا ما اپل که ایفون شیش رو چارساله داره میفروشه چیز عجیبی نیس

مطالب پیشنهادی