ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش تویوتا RAV4 جدید 2018 توسط ایرتویا اعلام شد

تویوتا راوفور ۲۰۱۸ هم وارد لیست فروش شرکت ایرتویا شد. ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا در جدیدترین بخشنامه خود شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی پرطرفدار راوفور ۲۰۱۸ را منتشر کرده است. خودرویی که به تازگی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

تویوتا راوفور ۲۰۱۸ هم وارد لیست فروش شرکت ایرتویا شد. ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا در جدیدترین بخشنامه خود شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی پرطرفدار راوفور ۲۰۱۸ را منتشر کرده است. خودرویی که به تازگی با بازشدن ثبت سفارش امکان خرید آن میسر شده است.

در این بخشنامه، تویوتا راوفور ۲۰۱۸ در تیپ T3-V با قیمت ۳۳۲ میلیون تومان با تحویل ۳۰ روز کاری بفروش می رسد. البته در شرایط نقدی خریداران محترم می توانند از هدیه ویژه تخفیف ۳ میلیون تومانی بهرمند شوند.

در شرایط فروش راوفور ۲۰۱۸ خریداران محترم می توانند از تسهیلات ویژه تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۸ ماهه بهرمند شوند. همچنین امکان انتخاب شرایط اقساطی با تسهیلات ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ماهه بدون کارمزد نیز برای خریداران میسر می باشد.

تویوتا RAV4

راوفور ۲۰۱۸ همانند مدل پیشین خود دارای پیشرانه ۲۵۰۰ سی سی با حداکثر توان ۱۷۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر بهرمند است. این پیشرانه، که یکی از قدرتمند ترین ها در میان سایر رقبا محسوب می شود درکنار جعبه دنده ۶سرعته اتوماتیک عملکرد بسیار بالایی را در رانندگی برایتان به ارمغان می آورد.

تویوتا RAV4

از جمله امکانات و تجهیزات مورد استفاده در تویوتا راوفور ۲۰۱۸ می توان به روکش چرم صندلی ها، سیستم کروز کنترل، سانروف، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سرپایینی (DAC)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC)، رادار نقطه کور (BSM)، سنسور پارک جلو و عقب، درب برقی صندوق عقب، آینه های تاشو برقی، سیستم روشنایی در روز (DRL)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بخشنامه جدول زیر را مطالعه نمایید.

قیمت و شرایط فروش تویوتا RAV4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    این ماشین تو خارج ۳۳ هزار دولا قیمت داره اونم ۲۰۱۸ اونوقت قیمت و ببین چقدر روش کشیدن دزدی در این حد

  • eagle2
    eagle2 | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    به نظر من، تویوتا rav4 بهترین کراس اوور دنیاست، هم از نظر مشخصات و فضای داخل کابین، و هم از نظر دوام و هزینه های تعمیر و نگهداری در بلند مدت.
    دلیلش هم اینه که این ماشین از معدود گزینه هایی هست که هنوز از گیربکس 6 سرعته استفاده میکنه که هم چابکتره و هم با دوام تر، درحالیکه اکثر کراس اوورها به خاطر اندکی صرفه جویی در مصرف سوخت از CVT استفاده کردن.
    موتور تویوتا هم عالیه، تنفس طبیعی با نسبت تراکم معقول. موتوری سبک، کم سروصدا و چابک، با گشتاور مناسب در دور موتور پایین و مصرف سوخت معقول.
    توربوها و هایبریدها، هم سنگین ترند، هم گرانتر، و هم هزینه های تعمیر و نگهداری بالا دارن بعلاوه مشکل تاخیر توربو و عملا از نظر مصرف سوخت تفاوت قابل توجهی ندارن.

  • Naser Shabani
    Naser Shabani | ۲۷ دی ۱۳۹۶

    با حضور تیگوان به نظرم فروش رافور تاثیر بگیره. تیگوان هم از نظر قیمت 40 میلیون ارزون تره هم از نظر قدرت موتور قوی تره هم از نظر امکانات بالاتره.
    البته بازار ایران هیچ وقت قابل پیش بینی نیست

    • Mr. Robot
      Mr. Robot | ۲۷ دی ۱۳۹۶

      تیگوان آلمانی کجا این ژاپنی کجا

مطالب پیشنهادی