ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ با راهکاری جدید از بازنشر پیام های اسپم جلوگیری می کند

به گزارش تک کرانچ، واتس اپ این روزها مشغول آزمایش قابلیتی است که می تواند رد و بدل شدن پیام های اسپم در محیط این پیام رسان را به حداقل برساند. این قابلیت که هنوز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۳

به گزارش تک کرانچ، واتس اپ این روزها مشغول آزمایش قابلیتی است که می تواند رد و بدل شدن پیام های اسپم در محیط این پیام رسان را به حداقل برساند.

این قابلیت که هنوز عنوانی برایش در نظر گرفته نشده، وقتی پیامی که بارها فوروارد شده را دریافت می کنید و زمانی که قصد ارسال آن را برای دیگران دارید، با یک نوتیفیکیشن به شما هشدار می دهد.

بدین صورت که وقتی یکی از این پیام ها را دریافت می کنید، زیر نام فرستنده عبارت «Forwarded Many Times» را مشاهده خواهید کرد و زمانی که قصد ارسال آن به دیگران را دارید، نوتیفیکیشنی با این مضمون برایتان ارسال می شود: «پیامی که می خواهید بفرستید بارها فوروارد شده است».

البته پیامی که به دفعات زیاد در واتس اپ پخش شده لزوما نمی تواند اسپم باشد، با این وجود بارها اتفاق افتاده که پیام های کلاهبرداری یا فایل های حاوی بدافزار به همین طریق در محیط واتس اپ پخش شده و امنیت کاربران را به خطر انداخته اند.

همچنین جلوگیری از پخش اخبار جعلی و دروغین که این روزها به معضل بزرگی برای شبکه های اجتماعی تبدیل شده هم می تواند یکی از دلایل واتس اپ برای ارائه چنین قابلیتی باشد.

قابلیتی که گفتیم هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و مشخص نیست که چه زمان به نسخه اصلی واتس اپ راه پیدا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی