ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای عرضه 10 الی 12 میلیون هوم پاد در سال 2018 آماده می شود

بنابر گزارش های تازه، کمپانی Inventec که یکی از دو تولیدکننده اسپیکرهای هوشمند هوم پاد اپل به حساب می آید، اخیراً یک میلیون واحد از این دستگاه را برای عرضه به بازار آماده کرده است. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

بنابر گزارش های تازه، کمپانی Inventec که یکی از دو تولیدکننده اسپیکرهای هوشمند هوم پاد اپل به حساب می آید، اخیراً یک میلیون واحد از این دستگاه را برای عرضه به بازار آماده کرده است.

یکی از منابع نزدیک به این کمپانی تایوانی مدعی شده که Inventec از این پس به تولید هوم پاد ادامه نمی دهد مگر اینکه دستگاه مورد اشاره با فروش خوبی تا پایان سه ماهه نخست سال جاری میلادی مواجه شود. پس از آن، Inventec و فاکسکان سهمی نسبتاً برابر از تولید 10 الی 12 میلیون هوم پادی خواهند داشت که تا پایان سال 2018، روانه بازار می شوند.

در حال حاضر مشتریان حاضر در استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده که هوم پاد را پیش خرید کردند از تاریخ عرضه این اسپیکر بی خبر هستند و اپل هم رویکردی محافظه کارانه در قبال اخبار مربوط به اسپیکر خود در پیش گرفته است. در ماه نوامبر، اپل صرفاً به خاطر تعویق تاریخ عرضه هوم پاد عذرخواهی کرد و خبر از عرضه دستگاه در اوایل سال 2018 داد.

اگرچه دلیل تاخیر عرضه هوم پاد هنوز به صورت رسمی مشخص نشده، نشریه تایمز می گوید هنگام اعلام این خبر، یکپارچگی ضعیفی میان نرم افزار و سخت افزار اپل وجود داشته و نیازمند بهبودهای هرچه بیشتر بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی