ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش آیفون X اپل
تکنولوژی

با آپدیت بعدی iOS، کاربران می توانند کاهش عمدی سرعت باتری را غیرفعال کنند

مدیرعامل اپل، تیم کوک اخیراً به صحبت درباره به روزرسانی بعدی سیستم عامل iOS 11 پرداخته که به کاربران اجازه می دهد کاهش عمدی پرفورمنس باتری موبایل خود را غیرفعال کنند. این قابلیت در حالی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

مدیرعامل اپل، تیم کوک اخیراً به صحبت درباره به روزرسانی بعدی سیستم عامل iOS 11 پرداخته که به کاربران اجازه می دهد کاهش عمدی پرفورمنس باتری موبایل خود را غیرفعال کنند. این قابلیت در حالی در به روزرسانی آتی جای می گیرد که اپل طی ماه گذشته اعتراف کرد عمداً سرعت آیفون های قدیمی را کاهش می دهد تا از بروز مشکلات متعدد جلوگیری کند.

کوک در مصاحبه ای با ABC News می گوید که این آپدیت، طی ماه آتی میلادی منتشر خواهد شد اما پیش از آن که به دست عموم برسد، در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد. «ما می خواهیم به مردم سلامت باتری شان را نشان دهیم و بنابراین همه چیز بسیار بسیار شاف است. این کاری نیست که قبلاً انجام شده باشد.»

وی در بخشی از سخنان خود به نکته جالبی اشاره می کند و می گوید که هنگام انتشار به روزرسانی نرم افزاری و افزودن ویژگی کاهش سرعت دستگاه، به صورت واضح به مردم گفته شده بود که باید منتظر چه چیزی باشند، اما بسیاری از مردم اصلاً توجهی به موضوع نداشتند. این سخنان قرار نیست هیچ مسئله ای را توجیه کند اما احتمالاً با تفکر در این باره که بسیاری از مردم، جزییات به روزرسانی ها را مطالعه نمی کنند و در حفاظت از موبایل شان به اپل اعتماد کرده اند، حق را به کوک بدهید.

این به روزرسانی، به صورت واضح تر به کاربر اطلاع می دهد که آیفون در حال کاهش پرفورمنس است تا از خاموشی دستگاه جلوگیری کند

مدیرعامل اپل اضافه می کند که این به روزرسانی، به صورت واضح تر به کاربر اطلاع می دهد که آیفون به صورت خودکار در حال کاهش پرفورمنس است تا از خاموشی ناگهانی دستگاه جلوگیری کند. با این حال اگر از این قابلیت رضایت نداشته باشید، می توانید آن را کاملاً غیرفعال کنید؛ هرچند که ساکنین کوپرتینو این را به شما پیشنهاد نمی کنند.

در نهایت گفتنی است که نسخه بتای بعدی iOS 11 قرار است اوایل ماه فوریه از راه برسد و بنابراین عرضه عمومی، احتمالاً در ماه مارس صورت می گیرد. اپل از همین حالا مجبور به سر و کله زدن با چند پرونده قضایی در زمینه کاهش سرعت آیفون شده و احتمالاً به نفعش باشد هرچه سریع تر اشتباهات پیشین را جبران کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۲۸ دی ۱۳۹۶

    اپل دزد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی