ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاسخ های هوشمند گوگل احتمالا به کیبورد «جی‌بورد» می آیند

شاید پاسخ های هوشمند (Smart Replies) از نظر بعضی فاقد شخصیت و دارای لحن خشکی باشند، اما وقتی می خواهید پیامی اداری را پاسخ داده یا به سوال ساده ای جواب بدهید، ممکن است برایتان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

شاید پاسخ های هوشمند (Smart Replies) از نظر بعضی فاقد شخصیت و دارای لحن خشکی باشند، اما وقتی می خواهید پیامی اداری را پاسخ داده یا به سوال ساده ای جواب بدهید، ممکن است برایتان بسیار کاربردی ظاهر شوند.

تیم تحریریه 9to5google به تازگی شواهدی مبنی بر ارائه قابلیت پاسخ هوشمند در اپلیکیشن کیبورد جی‌بورد کشف کرده است. به لطف این قابلیت می توانید از پنجره نوتیفیکیشن پیام دریافتی، از میان پاسخ های آماده یکی را انتخاب و به فرد مقابل تان بفرستید.

طبیعتا اگر پاسخ تان جمله ساده ای مثل «الان میرسم آنجا» باشد، می توانید با پاسخ های هوشمند در وقت گرانبهایتان به میزان زیادی صرفه جویی نمایید. اما به غیر از این موضوع، در کالبدشکافی آخرین نسخه جی‌بورد کدهایی کشف شده که از قابلیتی برای ضبط گیف های شخصی حکایت می کنند.

همچنین احتمال دارد که جی‌بورد به یک «کیبورد یونیورسال چند رسانه ای» هم مجهز شود تا به لطف آن بتوانید انواع محتوا (اموجی، استیکر و شاید لینک اخبار) را مستقیما از محیط کیبورد جستجو نمایید.

از آنجا که گوگل هنوز این موضوع را تأیید نکرده، هنوز نمی توان ارائه قابلیت های بالا را برای جی‌بورد تضمین کرد. بنابراین باید تا روشن شدن اوضاع مدت بیشتری منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohsen6099 Salehi
    Mohsen6099 Salehi | ۲۸ دی ۱۳۹۶

    بهترین کیبورد همینه بخصوص ترجمه همزمان که اورده خیلی کاربردیه

مطالب پیشنهادی