ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر فون 2 طی ماه سپتامبر امسال و همراه با «پروژه لیندا» عرضه می شود

در حالی که موبایل گیمینگ ریزر فون، دو ماه پیش و طی نوامبر 2017 معرفی و عرضه شد، احتمالا دارد که مدل جدید این اسمارت فون خیلی زودتر از آنچه انتظار داریم روانه بازار شود. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

در حالی که موبایل گیمینگ ریزر فون، دو ماه پیش و طی نوامبر 2017 معرفی و عرضه شد، احتمالا دارد که مدل جدید این اسمارت فون خیلی زودتر از آنچه انتظار داریم روانه بازار شود. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت فرانسوی FrAndroid (که معمولاً منبع معتبری برای این دست از اخبار به حساب می آید)، نسل بعدی ریزر فون (با نام احتمالی ریزر فون 2) در دست ساخت است و احتمالاً سپتامبر 2018 عرضه می شود.

گفته می شود که تاریخ عرضه ریزر فون 2، همزمان با ورژن تجاری «پروژه لیندا» خواهد بود؛ هرچند که مدیران ریزر هنوز تصمیمی نهایی در این باره اتخاذ نکرده اند و باید تا انتشار گزارش های تکمیلی منتظر ماند.

ریزر فون و پروژه لیندا

پروژه لیندا که طی CES 2018 معرفی شد، لپ تاپی 13.3 اینچی است که از ریزر فون به عنوان مغز و تاچ پد استفاده می کند و به از باتری و فضای ذخیره جداگانه بهره مند شده است. کاربر می تواند موبایل ریزر خود را درون لپتاپ قرار دهد تا دیوایسی هیبریدی برای گیمینگ و فعالیت های پیشرفته تر داشته باشد.

در حال حاضر، اطلاعاتی درباره طراحی و مشخصات سخت افزاری ریزر فون 2 در دست نیست؛ هرچند که مشخصاً باید منتظر دیوایسی بسیار قدرتمند باشیم. مدل فعلی ریزر فون از 8 گیگابایت حافظه رم، چیپست اسنپدراگون 835 و نمایشگر Quad HD با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد و از بسیاری جهات، دستگاهی سرآمد به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی