ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات آچار فرانسه؛ ابزاری چندمنظوره و کاربردی برای تلگرام

همه ما اغلب یک سری اپ یا سرویس خوب و کاربردی روی موبایل هایمان داریم که می توان به کمکشان از پس هر کاری برآمد. اما حالا با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

همه ما اغلب یک سری اپ یا سرویس خوب و کاربردی روی موبایل هایمان داریم که می توان به کمکشان از پس هر کاری برآمد. اما حالا با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند.

امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم آچار فرانسه را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به معنای واقعی کلمه یک آچار فرانسه حرفه ای و کارآمد است که می توان به کمک آن از پس چندین و چند کار مختلف برآمد.

آچار فرانسه همانطور که از نامش پیداست، رباتی چندمنظوره است که چندین و چند ویژگی مختلف و کاربردی را در خود جای داده. تنها کافیست وارد صفحه این ربات بشوید و منو آن را باز کنید تا تعداد بالای ویژگی های خوب آن شگفت زده تان کند.

حسابداری، محاسبه نرخ ارز و طلا، ترجمه کلمات به زبان های مختلف، دانلود ویدیو از یوتوب، پخش زنده برنامه های تلویزیون و چند ابزار دیگر همگی از ویژگی هایی هستند که با نصب آچار فرانسه روی تلگرام، می توانید به آن ها دست پیدا کنید.

انصافا آچار فرانسه از پس همه این فعالیت ها به خوبی برمی آید و به هیچ عنوان نمی توان ایراد خاصی به این ربات کاربردی گرفت. خوشبختانه از لحاظ ظاهری هم آچار فرانسه، ربات به شدت مرتب و ساده ای است. طوری که اصلا کاربر حین استفاده از آن گیج نمی شود.

آچار فرانسه تمام مراحل را به ترتیب و قدم به قدم جلو می برد تا کارها همگی به درستی و با دقت انجام شوند. همین مورد کار کردن با آچار فرانسه را به شدت ساده کرده و باعث شده تا کاربر بتواند حین استفاده از ویژگی های مختلف این ربات، احساس راحتی بکند.

حالا اگر همه این ها را کنار هم بگذارید، می فهمید که آچار فرانسه تا چه اندازه کاربردی و قدرتمند است. تا جایی که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین ربات های حال حاضر تلگرام یاد کرد که هر کاربری باید آن را روی حساب کاربری خود داشته باشد.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Ali
    Ali | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    متأسفانه قسمت دانلود از یوتیوب (با لینک) این ربات کار نمیکنه.

  • alizesta
    alizesta | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    اگه میشه یه بات معرفی کنید فایل های داخل تلگرام رو بگیره لینک دانلود مستقیم بده

  • switch mode
    switch mode | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    من به سختی کامنت میدم تو دیجیاتو چون گرافیک سایت واقعا قدیمی هست و بخش کامنت ها هم خوب نیست.
    ولی برام سوال پیش اومد شما این بات های بسیار عالی رو از کجا پیدا میکنید.
    واقعا ممنون،کارتون حرف نداره.

    • نیما فرشین
      نیما فرشین | ۲۹ دی ۱۳۹۶

      سلام دوست عزیز. خوشحالم که از کار ما رضایت دارید.

      • switch mode
        switch mode | ۲۹ دی ۱۳۹۶

        خدا حفطتون کنه برامون.
        ????????

مطالب پیشنهادی