ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HMD خبر از معرفی محصولی «شگفت انگیز» در کنگره جهانی موبایل 2018 می دهد

به نظر می رسد کمپانی فنلاندی HMD Global برنامه های «شگفت انگیزی» برای کنگره جهانی موبایل 2018 دارد. جوهو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات این کمپانی که فعلاً به تولید اسمارت فون های اندرویدی می پردازید، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

به نظر می رسد کمپانی فنلاندی HMD Global برنامه های «شگفت انگیزی» برای کنگره جهانی موبایل 2018 دارد. جوهو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات این کمپانی که فعلاً به تولید اسمارت فون های اندرویدی می پردازید، اخیراً حساب کاربری خود در توییتر را به دست گرفته و به مخاطبانش گفته که سخت مشغول فراهم سازی مقدمات برای رویداد کنگره جهانی موبایل است:

به خاطر سکوت رادیویی ام عذر می خواهم. سخت مشغول برنامه ریزی برای کنگره جهانی موبایل 2018 هستم. لطفا انتظار داشته باشید که شگفت انگیز باشد.

در حال حاضر انتظار داریم شاهد موبایل های تازه ای تحت برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل امسال باشیم که از جمله آنها می توان به نوکیا 4، ورژن 2018 نوکیا 6، نوکیا 7 و مدل 4G فیچر فون نوکیا 3310 اشاره کرد. علاوه بر این، شایعاتی درباره دو اسمارت فون کلاس پرچمدار نوکیا 8 و نوکیا 9 نیز به گوش می رسد.

طی کنگره جهانی موبایل سال گذشته، HMD از مجموعه موبایل هایی اقتصادی نظیر نوکیا 3، 5 و 6 رونمایی کرد و شاهد مدل 2G و بازطراحی شده 3310 نیز بودیم. با این حال، به نظر می رسد که HMD برنامه های متفاوتی برای رویداد امسال دارد و با توجه به اعلامیه سارویکاس، انتظار برای معرفی چند موبایل پرچمدار یا حداقل میان رده، به اوج خود رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AliGh
    AliGh | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    احتمالا سورپرایز بزرگشون رونمایی از 3310 3G باشه! ?

مطالب پیشنهادی