ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترکیب میان رده های ال جی آشفته تر شد؛ رونمایی از +LG X4 در کره جنوبی

اگر خاطرتان باشد ال جی چندی پیش اعلام کرد که دست کم برای مدتی محدود از بازار موبایل های اقتصادی کناره گیری می کند و عمده تمرکزش را روی محصولات پیشرفته قرار خواهد داد. با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اگر خاطرتان باشد ال جی چندی پیش اعلام کرد که دست کم برای مدتی محدود از بازار موبایل های اقتصادی کناره گیری می کند و عمده تمرکزش را روی محصولات پیشرفته قرار خواهد داد. با این حال اما کمپانی کره ای همچنان به معرفی بدون هدف تلفن های هوشمند جدید خود در این دسته ادامه می دهد.

از طرفی با درنظر داشتن اینکه بنابر دستور مدیر واحد موبایل ال جی توسعه پرچمدار آتی سری جی به کلی متوقف شده و قرار است که از ابتدایی ترین مرحله آغاز گردد، به نظر نمی رسد که دست کم تا چند ماه دیگر چشممان به یک موبایل بسیار پیشرفته از جانب ال جی روشن گردد.

اما باز گردیم به اصل ماجرا؛ خبرگزاری های کره ای روز گذشته اعلام کردند که این شرکت ظاهرا یک موبایل میان رده دیگر به نام +X4 را در کشور خود معرفی کرده. این تلفن هوشمند قرار است که از طریق سه اپراتور اصلی کره جنوبی با قیمت ۲۸۰ دلار به بازار این کشور عرضه گردد.

تلفن هوشمند مورد بحث همراه با اندروید ۷.۰ نوقا به دست کاربران خواهد رسید و به امکاناتی نظیر چیپست اسنپدراگون ۴۲۵، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه مایکرواس دی مجهز شده است. در بخش پشتی بدنه این گجت نیز یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی جا خوش کرده و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

میان رده جدید ال جی همچنین به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی IPS با رزلوشن اچ دی مجهز شده است

میان رده جدید ال جی همچنین به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی IPS با رزلوشن اچ دی (720p) مجهز شده است و به خاطر دریافت استاندارد نظامی MIL-STD810G در برابر فشار، لرزش، دمای بالا یا پایین، شوک های حرارتی و رطوبت مقاوم است. لازم به یادآوری است که پنل پشتی این موبایل نیز از آلومینیوم ساخته شده است.

+LG X4 به خاطر بهره گیری از تبدیل کننده صدای دیجیتال به آنالوگ کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. یک حسگر اثرانگشت نیز در بخش پشتی بدنه این موبایل در نظر گرفته شده و تامین انرژی کلیه قطعات آن به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی محول گردیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • پیام رودکرمی
    پیام رودکرمی | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    با این سیاستای درهم بر هم ال جی در سراشیبیه سقوطه

  • keyhan_s
    keyhan_s | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    میان رده اش زیاد تعریفی نیست مثله میان رده های سامسونگ و نوکیا از سخت افزار ضعیف رنج میبره اما شیائومی و هوآوی توی ساختن میان رده ناب ممتازن

  • امیر
    امیر | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    الجی هم فازش معلوم نیست! حس میکنم مدیران شرکت نمیدونن باید چکار کنن دارن با آزمون و خطا میرن جلو. این شرایط واسه الجی خوب نیست ?

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    ال جی واقعا نمیتونه خوب گوشی بزنه

مطالب پیشنهادی