ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

NEW $90 Fake Samsung Galaxy S8
تکنولوژی

سامسونگ قربانی بیشترین میزان کپی کاری موبایل های تقلبی در سال 2017

بر اساس گزارش بنچمارک های ثبت شده توسط انتوتو، برند سامسونگ قربانی بیشترین تعداد موبایل های کپی تقلبی شده است. موبایل های تقلبی که بر اساس تلفن های هوشمند کمپانی های مطرحی از جمله اپل ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بر اساس گزارش بنچمارک های ثبت شده توسط انتوتو، برند سامسونگ قربانی بیشترین تعداد موبایل های کپی تقلبی شده است.

موبایل های تقلبی که بر اساس تلفن های هوشمند کمپانی های مطرحی از جمله اپل و سامسونگ ساخته می شوند، گاهاً خریداران را نیز به اشتباه می اندازند. برخی از این نمونه ها به قدری شبیه به نمونه های اصلی هستند که حتی تشخیص آن برای فروشنده ها یا خریداران حرفه ای نیز مشکل است؛ ولی هنگامی که شروع به کار با آنها می کنید، تفاوت ها آشکار می شود. البته قیمت نمونه های تقلبی نیز صرف نظر از سوء استفاده برخی از فروشندگان بسیار پایین تر است.

موبایل تقلبی انتوتو

این موضوع که در گزارش سالانه انتوتو منتشر شده اشاره کرده در سال 2017 از بین 17 میلیون و 424 هزار و 726 موبایل که اطلاعاتشان در پایگاه داده این بنچمارک ثبت شده، 2.64 درصد مربوط به موبایل های تقلبی بوده اند.

از آنجایی که سامسونگ در این پایگاه داده بیشترین تعداد موبایل های ثبت شده را به خود تخصیص داده، تعجبی ندارد که 36.23 درصد از تمامی تلفن های هوشمند تقلبی مربوط به نمونه های کپی شده از مدل های عرضه شده توسط این کمپانی بوده است.

بر اساس گزارش انتوتو بزرگترین قربانی که از روی آن نمونه های تقلبی ساخته شده، نسخه اروپایی گلکسی اس 7 اج سامسونگ بوده. پس از آن نیز نسخه عرضه شده در چین همین تلفن هوشمند قرار گرفته. برخی از مدل های دیگر شامل گلکسی W2016، گلکسی W2017 و گلکسی اس 8 پلاس بوده اند.

موبایل تقلبی انتوتو

اپل نیز دیگر برندی بوده که قربانی این اتفاق شده. بنا بر ادعای انتوتو آیفون های کمپانی ساکن کوپرتینو 7.72 درصد از موبایل های تقلبی را به خود تخصیص داده اند. جالب تر اینکه بیشتر آیفون های تقلبی با سیستم عامل اندروید عرضه شده اند. در بین تلفن های هوشمند این کمپانی موبایلی که بیش از همه نسخه تقلبی داشته، آیفون 7 پلاس بوده است.

از این حیث کمپانی چینی شیائومی نیز با 4.75 درصد، سومین شرکتی بوده و پس از آن، شرکت های اوپو با 4.46 درصد و هوآوی با 3.40 درصد در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sd
    sd | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    شیایومی خودش داره از رو دست اپل کپی میکنه..کدوم بدبختیه ک از رو دست این کپی کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی