ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش هیوندای النترا 97 توسط کرمان موتور اعلام شد

عرضه هیوندای النترا جدید در کشور رسمی شد. با توجه به قوانین جدید واردات خودرو به کشورمان، خودروهای مونتاژی از نظر قیمت تمام شده در شرایط بهینه ای قرار گرفته اند، دلیل این امر نیز ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

عرضه هیوندای النترا جدید در کشور رسمی شد. با توجه به قوانین جدید واردات خودرو به کشورمان، خودروهای مونتاژی از نظر قیمت تمام شده در شرایط بهینه ای قرار گرفته اند، دلیل این امر نیز به تعرفه گمرکی حدود 20 درصدی خودروهای مونتاژی (به شرط تولید داخل بیش از 30 درصد) و مقایسه آن با تعرفه های گمرکی 75 و 90 درصدی خودروهای وارداتی مربوط می شود.

هیوندای النترا

برای مثال حالا خودروهایی نظیر مزدا 3، هیوندای I20، چری تیگو 7، پژو 2008 و حتی سوزوکی گرند ویتارا نسبت به رقبای وارداتی هم کلاس خود دارای مزیت رقابتی از نظر قیمت تمام شده هستند و همین مورد انگیزه شرکت های فعال در صنعت خودروسازی را در جهت مونتاژ محصولات در داخل ایران افزایش داده است.

در همین راستا، کرمان موتور که پیشتر عرضه هیوندای اکسنت را در برنامه قرار داده بود حالا از مونتاژ هیوندای النترا جدید برای سال 97 خبر می دهد، بر اساس تازه ترین شرایط فروش اعلام شده توسط این شرکت، النترا مونتاژی برای تابستان سال 97 تحویل مشتریان خواهد شد.

ELANTRA-2

همچنین با توجه به اختلاف قیمتی نسخه مونتاژی (148 میلیون تومان) و قیمت حدود 190 میلیونی مدل های وارداتی، پرسش هایی در رابطه با سطح آپشن های هیوندای النترا کرمان موتور مطرح شده است، اما براساس توضیح مدیران این شرکت، هیوندای النترا کرمان موتور از نظر سطح آپشن دقیقا همانند نسخه وارداتی خواهد بود و تنها از ایربگ مخصوص زانو بی بهره است که این مورد در نسخه وارداتی به کشور وجود دارد.

hyundai-elantra-sport-7

در بخش قوای محرکه شاهد استفاده از یک موتور 2 لیتری در نسخه وارد شده به کشورمان هستیم که مدل مجهز به موتور Nu MPI  در حدود147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که این نیرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک راهی چرخ های جلو می شود.

البته در نهایت قیمت تمام شده خودرو به شرایط عمومی کشور در سال 97 و نرخ ارز هم بستگی دارد و باید صبر کرد و دید در نهایت قیمت 148 میلیونی خودرو مذکور تا چه حد به واقعیت مبدل خواهد شد.

هیوندای النترا کرمان موتور قیمت و شرایط فروش 97

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    کلن نسخه های مونتاژی از نظر ایمنی مشکل دارن،حالا به کنار اینا ایربگ زانوشو هم برداشتن،خدا باعث مرگ یه مورچه بشی ازتون حساب پس میگیره چ برسه به اینکه یه ملتو با دزدیاتون به فنا بدین،

  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    فساد داره موج میزنه

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    با حقوق فعلیم اگه 100 ماه کار کنم و یک ریال هم خرج نکنم میتونم یکی بخرم :)

مطالب پیشنهادی