ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی
تکنولوژی

ال جی پتنتی را از دو موبایل تاشو ثبت کرده است

کمپانی ال جی اخیرا پتنتی را برای دو موبایل به اصلاح تاشو در «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) ثبت کرده است. گجت های ثبت شده در این پتنت از قابلیت تا شدن برخودار هستند، به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمپانی ال جی اخیرا پتنتی را برای دو موبایل به اصلاح تاشو در «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) ثبت کرده است.

گجت های ثبت شده در این پتنت از قابلیت تا شدن برخودار هستند، به گونه ای که هنگام باز شدن از ظاهری تبلت مانند بهره برده و در صورت تا شدن به شکل اسمارت فون در می آیند.10

پتنت اول «موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر» نام دارد، با این حال صفت انعطاف پذیر برای صفحه نمایشی که تنها از وسط تا می شود کمی اغراق آمیز به نظر می رسد. ال جیطرح های ثبت شده ال جی بسیار ابتدایی هستند اما در مورد اول به نظر می رسد نه با یک موبایل تاشو بلکه با اسمارت فونی مواجه هستیم که به دو نمایشگر متصل به هم مجهز شده است.

مورد دوم نیز تفاوت چندانی با طرح گجت اول ندارد و تنها هنگام تاشدن نمایشگر، بخشی از قسمت خم شده زیر قسمت اول قرار گرفته و سایدباری را برای نمایش اعلان ها، ساعت، شارژ دستگاه و غیره در اختیار کاربر قرار می دهد.

کمپانی کره ای این پتنت را در ماه های گذشته به WIPO ارائه کرده و این سازمان نیز  هفته گذشته آن را منتشر ساخت است.ال جیبا توجه به اینکه کمپانی چینی ZTE چند ماه پیش از موبایل تاشوی «Axon M» رونمایی کرده، نمی توان این پتت را چندان نوآورانه تلقی کرد.

از سوی دیگر Axon M با استقبال چندان خوبی از سوی مصرف کنندگان و خبرنگاران مواجه نشد و حتی کمپانی سازنده اعلام کرده که در آینده به آزمون و خطا با طراحی تاشو خود ادامه می دهد.

ال جی در سال های اخیر به مرور میزان زیادی از سهم بازار فروش موبایل را از دست داده و به نظر نمی رسد طراحی چنین موبایل هایی تاثیری در بازگرداندن آب رفته به جوی داشته باشد، بنابرین این کمپانی بهتر است رویکردهای دیگری را برای رقابت با سامسونگ، اپل و حتی هواوی و شیائومی در پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۳۰ دی ۱۳۹۶

    یه مقاله درباره نسخه جدید v30 بنویسید
    مثل اینکه گفتن lg v30+a هست نسخه جدیدش

مطالب پیشنهادی