ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحسین شده ترین کمپانی های دنیا
تکنولوژی

اپل عنوان تحسین برانگیزترین شرکت در نشریه فورچون را به خود اختصاص داد

بر اساس جدیدترین رده بندی نشریه «فورچون» از «تحسین برانگیزترین کمپانی های دنیا» اپل توانسته است برای یازدهمین سال متوالی عنوان نخست این لیست را از آن خود کند. کمپانی آمازون نیز برای دومین بار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

بر اساس جدیدترین رده بندی نشریه «فورچون» از «تحسین برانگیزترین کمپانی های دنیا» اپل توانسته است برای یازدهمین سال متوالی عنوان نخست این لیست را از آن خود کند.

کمپانی آمازون نیز برای دومین بار متوالی در رده دوم قرار گرفته و در رتبه های بعدی نیز به ترتیب آلفابت، هلدینگ بیمه «برکشایر هاتاوی» متعق به وارن بافت و استارباکس قرار گرفته اند.

قرار گرفتن اپل در صدر این لیست چندان عجیب نیست چرا که این کمپانی در رده های مختلف از قبیل نوآوری، کیفیت مدیریت، مسئولیت پذیری اجتماعی، بهره برداری از دارایی ها، ثبات مالی، کیفیت محصول و خدمات و رقابت جهانی معمولا حرف اول را می زند.تحسین برانگیزترین کمپانی های دنیافورچون تائید کرده که این رده بندی بر اساس نظرسنجی از 3900 نفر از مدیران اجرایی، روسا و تحلیلگران برجسته صورت گرفته است:

این نظر سنجی با همکاری شرکت مشاوره «کورن فری» صورت گرفته است. کمپانی های منتخب از بین 1000 شرکت آمریکایی با بیشترین درآمد و کمپانی های خارجی با درآمد بالای 10 میلیارد دلار انتخاب شده اند. در مرحله بعد این گزینه ها بر اساس درآمد و زمینه کاری گروه بندی شده اند.

در نهایت این لیست به 680 کمپانی محدود شده و انتخاب کنندگان نیز تنها در زمینه کاری خود مجاز به رای دادن بوده اند.

لیست کامل تحسین برانگیزترین کمپانی های دنیا شامل 50 شرکت است که از این میان می توان به مایکروسافت در جایگاه هفتم، فسبوک در جایگاه دهم، کوکاکولا در جایگاه هجدهم و مک دونالد در جایگاه سی و هفتم اشاره کرد.

یکی از بدترین عملکردها را نیز جنرال الکتریک داشته که با بیست و سه پله سقوط نسبت به سال قبل در جایگاه سی ام قرار گرفته است. کمپانی های لاکهید مارتین و آدیداس نیز برای اولین بار به این لیست راه یافته اند.

سامسونگ که به خاطر بحران مربوط به گلکسی نوت 7 از این لیست خارج شده بود هنوز نتوانسته دوباره به راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    نوآوری؟

    اپل؟ ? ?

  • I.G.I
    I.G.I | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    نشریه فورچون؟
    اپل تحسین بر انگیزترین؟
    ?????????????????????????????

  • a_041
    a_041 | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    این نشریه معروفه به اینکه همیشه حامیه اپله تعجبی نمیشه کرد سال دیگه هم باز اپل رو انتخاب میکنه!!! یه مقایسه با لیست رویترز بندازین چقدر تفاوت وجود داره . اپل نوآوری سال 2017 چی بوده یکی توضیح بده روشن شیم چه نو آوری داشته؟

مطالب پیشنهادی