ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر بیشتری از گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد

این روز‌ها هر چه به تاریخ معرفی گلکسی اس 9 پلاس نزدیکتر می‌شویم، تصاویر زیادی از آن منتشر می‌شوند. حال تصاویر جدیدی از پرچمدار بعدی سامسونگ در دست آمده که بعضی از شایعات موجود را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

این روز‌ها هر چه به تاریخ معرفی گلکسی اس 9 پلاس نزدیکتر می‌شویم، تصاویر زیادی از آن منتشر می‌شوند. حال تصاویر جدیدی از پرچمدار بعدی سامسونگ در دست آمده که بعضی از شایعات موجود را تصدیق می‌کنند.

افشاگر تصاویر جدید منتشر شده در شبکه‌ اجتماعی ویبو‌ی چین، ادعا می کند رنگ آبی متفاوت این محصول cottage (به معنی کلبه‌ی روستایی) نام دارد. البته از سامسونگ بعید نیست چنین اسمی برای رنگ‌ پرچمدار جدیدش انتخاب کند چرا که پیش از این نیز نام‌های متفاوتی برای رنگ‌های گوناگون محصولاتش انتخاب کرده است.

البته امکان جعلی بودن تصاویر فاش شده وجود دارد. ضمن اینکه ممکن است عکس‌ها مربوط به نمونه‌های اولیه و قدیمی گلکسی اس 9 پلاس باشند چرا که بسیاری از تولید کنندگان موبایل بارها نمونه های اولیه محصولات خود را تا انتخاب مدل نهایی تغییر داده‌اند.

آنچه باعث می‌شود که کارشناسان به واقعی بودن تصاویر لو رفته امیدوار باشند این است که تصاویر فاش شده شایعات قبلی را تصدیق می‌کنند. بر اساس تصاویر موجود، پرچم‌دار بعدی سامسونگ از نمایشگری با لبه‌های منحنی و دوربین دوگانه‌ عمودی بهره خواهد برد که نسبت به گلکسی نوت 8 زاویه‌ دروبین‌ها ۹۰ درجه تغییر کرده و زیر هم قرار گرفته‌اند.نسل جدید گلکسی اس نسبت به نیاکان خود ضخامت بیشتری دارد که نوید باتری‌ حجم‌تری را می‌دهد. این درحالیست که گلکسی اس ۸ نیز میان هم نسلان خود از باتری مطلوبی برخوردار بود.گلکسی اس 9 پلاس

متاسفانه تصاویر موجود از زاویه‌ی مناسبی گرفته نشدند و نمی‌توان فهمید که آیا جک هدفون در مدل مذکور تعبیه شده یا خیر اما از آنجایی که در عکس فاش شده یک هدفون سیمی سفید رنگ نیز وجود دارد می توان احتمال داد که گلکسی اس 9 پلاس این قابلیت را خواهد داشت.

احتمالاً کنفرانس مطبوعاتی معرفی این گجت روز ششم اسفندماه برگزار خواهد شد

سامسونگ اعلام کرده که ماه آینده از گلکسی اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا رونمایی خواهد کرد. با اینکه نمایشگاه در تاریخ ۷ اسفند آغاز به کار می‌کند، این احتمال وجود دارد که بنابر رسوم سالیان گذشته، روز ششم اسفندماه کنفرانسی مطبوعاتی جهت معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ برگزار گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • saeedfarzi
    saeedfarzi | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    احتمالا با كمي تغيير وارد بازار بشه . گفتن مثل اينكه هفته بعد رو نمايي ميشه درسته ؟

  • دانیال.م
    دانیال.م | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    تصاویر جعلیه دایین گوشی در عکس آخر رو ببینید چیدمانش عجیبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی