ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو X20 Plus همراه با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر، ۴ بهمن معرفی می شود

شرکت ویوو در جریان نمایشگاه CES 2018 از نسخه متفاوت X20 Plus رونمایی کرد؛ موبایلی که برای نخستین بار در دنیا به حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز شده است. در ابتدای ماه میلادی جاری، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

شرکت ویوو در جریان نمایشگاه CES 2018 از نسخه متفاوت X20 Plus رونمایی کرد؛ موبایلی که برای نخستین بار در دنیا به حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر مجهز شده است.

در ابتدای ماه میلادی جاری، این موبایل توانست مجوز سازمان 3C در چین را دریافت کند و حدودا یک هفته پیش هم رگورلاتوری این کشور (موسوم به TENAA) تاییدیه های لازم برای عرضه دستگاه به بازار را صادر کرد.

پیشتر شایعه شده بود که تلفن هوشمند مورد بحث قرار است با نام Vivo X20 Plus UD به بازار عرضه شود و امروز ویوو رسما خبر داد که نسخه ویژه ای از تلفن هوشمند X20 Plus همراه با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر  در تاریخ چهارم بهمن ماه رونمایی می شود.

ویوو در نظر دارد رویدادی را برای معرفی رسمی این اسمارت فون در پکن برگزار کند که راس ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی چین آغاز می شود. در پوستری که به همین بهانه طراحی شده اما حرفی از مشخصات و یا قیمت این موبایل به میان نیامده با این وجود خبرهای قبلی حکایت از آن داشتند که مشخصات سخت افزاری دستگاه عینا مشابه به نسخه معمولی X20 Plus هستند.

نسخه ویژه این موبایل به حسگر اثرانگشت Clear ID 9500 محصول سینپتیکس در زیر نمایشگر مجهز شده که بین پنل شیشه ای و نمایشگر OLED قرار دارد. حسگر مورد استفاده در این موبایل فرایند قفل گشایی را ظرف مدت ۰.۶ تا ۰.۷ ثانیه انجام می دهد و علاوه بر این آنطور که شرکت سازنده گفته می شود از آن برای انجام پرداخت های موبایلی نیز بهره گرفت.

اما در خصوص باقی مشخصات این موبایل باید بگوییم که دستگاه به یک نمایشگر اوولد ۶.۴۳ اینچی با رزلوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است. توان پردازشی گجت مورد بحث هم از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ گرفته می شود که ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. دستگاه همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و اندروید ۷.۱.۳ از قبل روی آن نصب خواهد شد.

در بخش پشتی بدنه این موبایل یک دوربین دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خودنمایی می کند و برای گرفتن سلفی هم ویوو یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را روی بخش جلویی بدنه تعبیه کرده است.

انرژی مورد نیاز کلیه قطعاتی که به آنها اشاره کردیم از طریق باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. نکته آخر آنکه طبق تازه ترین گزارشات منتشر شده این موبایل قیمتی برابر با ۶۲۵ دلار خواهد داشت. این در حالیست که نسخه استاندارد X20 Plus پیشتر با قیمت ۵۷۷ دلار به بازار عرضه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ایلیا محسن نژاد
    ایلیا محسن نژاد | ۲ بهمن ۱۳۹۶

    این میشه نوآوری ...?

مطالب پیشنهادی