ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Uninstall Apps؛ ابزاری مفید برای حذف دسته جمعی اپلیکیشن های اندروید

اگر حس می کنید که موبایل اندرویدی تان کند شده و سرعت همیشگی اش در اجرای فرمان ها را از دست داده، احتمالا باید دلیل این کندی را در حافظه آزاد دستگاه جستجو کنید. اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر حس می کنید که موبایل اندرویدی تان کند شده و سرعت همیشگی اش در اجرای فرمان ها را از دست داده، احتمالا باید دلیل این کندی را در حافظه آزاد دستگاه جستجو کنید.

اپلیکیشن های غیر ضروری که دیر به دیر از آن ها استفاده می کنید نه فقط فضا را برای نصب اپ های مفید تر تنگ می کنند، بلکه می توانند روی کاهش سرعت و افزایش مصرف باتری دستگاه هم نقش موثری داشته باشند. بنابراین چرا نباید هر چه سریع تر از شر آن ها خلاص شوید؟

Uninstall Apps برای همین منظور طراحی شده و آمده که لذت حذف دسته جمعی اپلیکیشن ها را به شما بچشاند. با داشتن این برنامه، می توانید به راحتی ده ها اپلیکیشن را نشانه گذاری کرده و با یک اشاره به سطل زباله بفرستید.

Uninstall Apps فرآیند حذف اپلیکیشن ها را بدون وقفه و پشت سر هم انجام می دهد و این یعنی نیازی به جستجوی اپ ها در تنظیمات اندروید ندارید و پروسه پاک کردن اپ ها را به یک باره انجام خواهید داد.

البته پیش از پاک کردن هر اپ، برنامه برای جلوگیری از حذف اشتباهی آن ها از شما درخواست صدور مجوز می کند که با فشردن OK می توانید این کار را انجام بدهید. بنابراین برای هر تعداد اپی که قصد پاک کردن شان را داشته باشید، فقط فشردن یک دکمه کفایت می کند و باقی کارها را خود Uninstall Apps انجام خواهد داد.

Uninstall Apps به جز وظیفه اصلی اش از پس کارهای دیگری هم بر می آید. با این برنامه می توانید تمام اپ ها را مستقیما به دیگران بفرستید، و همینطور پیش از پاک کردن هر اپ آن را مستقیما لانچ کرده یا وجودش را در پلی استور جستجو کنید.

اگر اپلیکیشن شما در پلی استور وجود نداشت، یعنی احتمالا آن را از منابع متفرقه نصب کرده اید که از نظر امنیتی مورد تأیید نیست. بنابراین Uninstall Apps به نوعی ابزاری برای تشخیص اپلیکیشن های امن از موارد نا امن هم به حساب می آید.

این ابزار پاک کننده اپلیکیشن های سیستمی را هم برایتان به نمایش در می آورد تا بدانید که هر کدام چه مقدار فضا اشغال کرده و چقدر در کند شدن دستگاه تأثیر دارند. البته این دسته از اپ ها را نمی توانید بدون دسترسی روت پاک کنید، اما با داشتن Uninstall Apps حداقل می توانید میزان تأثیر آن ها بر سیستم را بدانید.

Uninstall Apps اپ رایگان است و می توانید همین حالا از پلی استور دریافتش کرده و به لطف آن حافظه را به سادگی برای ذخیره فایل های مفید تر آزاد نمایید. در صورتی که برای دانلود از گوگل پلی به مشکل برخوردید، استفاده از ربات تلگرام apk_dl را به شما توصیه می کنیم.

Uninstall Apps

Uninstall Apps

سازنده: Best Android Tool قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arash Yazdian
    Arash Yazdian | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    پاک کردن دسته جمعی خوبه ، اما اشکال بزرگ و مهمش اینه که دیتا و کش و فایل های اضافی برنامه ها پاک نمیشن ! پس بهتره که دستی اول کش و دیتارو پاک کنیم و بعد خوده اپلیکیشن...

مطالب پیشنهادی