ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به شکل رسمی از گلکسی های A8 و +A8 در تهران پرده برداشت

سامسونگ در سال ۲۰۱۵ با رونمایی از موبایل های سری A، این امکان را برای خریداران فراهم آورد که برخی ویژگی های اساسی پرچمدارانش را، با قیمت مناسب تری در اختیار داشته باشند. کیفیت ساخت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۸

سامسونگ در سال ۲۰۱۵ با رونمایی از موبایل های سری A، این امکان را برای خریداران فراهم آورد که برخی ویژگی های اساسی پرچمدارانش را، با قیمت مناسب تری در اختیار داشته باشند. کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا و امکانات جذاب این موبایل ها بلافاصله با استقبال کاربران مواجه شد و حالا سری A از خانواده محصولات پر طرفدار سامسونگ به حساب می آید، خصوصاً در ایران که آمار فروش موبایل های سری A را بیشتر از هر کشوری در خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

صفحه نمایش بدون حاشیه برای اولین بار به سری A آمده است

شرکت کره ای که در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ موبایل های جدید A8 و +A8 را به شکل جهانی معرفی کرده بود، صبح امروز به فاصله اندک این دو تلفن هوشمند را در مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران برای بازار ایران رونمایی کرد. جدیدترین گوشیهای سری A سامسونگ در دو مدل ۵.۶ اینچی A8 و ۶ اینچی A8+ طراحی شدهاند. صفحه نمایش این دو گوشی از نوع سوپرآمولد است که به کمک رزولوشن FHD+ (۱۰۸۰ در ۲۲۲۰) تصاویر را چشمنوازتر از همیشه نشان میدهند.

مکمل این نمایشگر، یک دوربین سلفی قدرتمند و نوآورانه است. گلکسیهای A8 و A8+ اولین گوشیهای هوشمند سامسونگ هستند که از دوربین سلفی دوگانه بهره میبرند. دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی این گوشیها تضمین کننده ثبت تصاویری شفاف، بینقص و  زیبا در هر زمان و مکانی خواهند بود.

در ابتدای این مراسم علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ گفت: «به لطف اعتمادی که در طی سالهای فعالیت سامسونگ در ایران نسبت به این برند جهانی ایجاد شده است و معرفی محصولاتی مطابق با نیاز قشرهای مختلف جامعه، سال گذشته در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بیشترین سهم فروش محصولات سری A به ایران تعلق داشته است

کیت شین، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران در بخشی از صحبت های خود در مورد نسل جدید گوشی های سری A گفت: «تلاش ما بر این است که با فاصله زمانی بسیار کمی از معرفی پرچمداران سری S و نوت ویژگیهای برجسته این محصولات را در کنار ویژگی های جدید، در گوشی های سری A معرفی کنیم. این سیاست پاسخی است به نیازها و علایق بخش قابل توجهی از مخاطبان ما

در ادامه دامون بقراط، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ در ایران توضیحات جامعی در مورد ویژگیهای گوشیهای گلکسی A8 ارائه کرد که در ادامه به برخی از آن می پردازیم.

یکی از تغییرات عمده گلکسیهای سری A ۲۰۱۸ سامسونگ با نسل قبلی خود در ظاهر گوشی رخ داده است. جایی که با حذف دکمه فیزیکی هوم و کاهش حاشیه گوشی، درصد بیشتری از بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته است. ترکیب شیشه و فلز در طراحی دستگاه با لبههای گرد و انحنای بخش پشتی آن موجب شده تا گوشی حتی در مدل ۶ اینچی A8+ راحتدر دست قرار بگیرد.

طراحی منسجم و یکپارچه گلکسیهای A8 بدنهای مستحکم و مقاوم را رقم زده است. این گوشیها با استاندارد جهانی IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم شدهانداضافه شدن فناوری تشخیص چهره، پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ بخش دیگری از جدیدترین ویژگیهای گوشیهای سری A را تشکیل میدهد.

دوربین سلفی دوگانه برای اولین بار

سامسونگ در زمان طراحی گوشیهای سری A همواره نگاه ویژهای به دوستداران عکسهای سلفی دارد. به همین دلیل در جدیدترین مدلهای این سری برای اولین بار دوربین سلفی دوگانه را طراحی و عرضه کردهاست. هر دو گوشی در دوربین سلفی خود دارای دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند که به کمک گشودگی دیافراگم F1.9 سلفیهای شفاف و زیبایی را در زمانها و مکانها مختلف به ثبت میرسانند.

قابلیت  Live Focusدر این دوربین، تنظیم میزان محو شدن پس زمینه تصویر را حتی پس از ثبت عکس برای کاربران فراهم میکنددوربین اصلی گلکسی A8 از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره میبرد. گشودگی دیافراگم در این دوربین به F1.7 رسیده است.

عملکرد عالی

دوربین تنها نقطه قوت گلکسیهای A ۲۰۱۸ نیست و طراحان این گوشیها دوستداران بازیرا هم فراموش نکردهاند. گلکسیهای A8 و A8+ به پردازنده هشت هستهای اگزینوس ۷۸۸۵ مجهز شدهاند. در کنار این پردازنده قدرتمند ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قرار گرفته تا کمتر مشکلی در پردازش بازیها و اپلیکیشنها رخ ندهدهمچنین با وجود ظرفیت بالای باتری گلکسیهای A8 و A8+ لذت بازی و کار با این گوشیها عمر بیشتری پیدا کرده است. ظرفیت باتری در مدل ۵.۶ اینچی A8 ۳۰۰۰ میلیآمپر بر ساعت و در گوشی ۶ اینچی A8+ ۳۵۰۰ میلیآمپر بر ساعت است.

دوربین سلفی دوگانه، نمایشگر بدون مرز به همراه سختافزار قدرتمند موجب شده تا گلکسیهای ۲۰۱۸ سری A سامسونگ در کنار دو ستاره شماره هشت S8 و Note8 سهگانههیجانانگیزی را در کهکشان هوشمند سامسونگ رقم بزنندجدیدترین گوشیهای گلکسی A سامسونگ به زودی در سه رنگ مشکی، خاکستری، طلایی روانه بازار ایران میشود.

مسابقه

بخش پایانی مراسم رونمایی از گوشیهای گلکسی A8 و A8+ به اعلام برندگان مسابقه #قصه-من اختصاص داشت. از چند روز قبل از شروع مراسم رونمایی گوشیهای گلکسی A ۲۰۱۸  سامسونگ، مسابقهای میان خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد. در این مسابقه مطابق با فلسفه گوشیهای سری A از علاقهمندان خواسته شد تا قصه زندگی خود را در قالب یک عکس همراه متن یا ویدئو روایت کنند و با هشتگ #قصه‌-من در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارند.

تمامی آثار ارسال شده توسط شهرام شریف، روزنامهنگار شناخته شده حوزه فناوری داوری شد و درنهایت در رشته عکس و متن مهرداد حسیبی خبرنگار وبسایت الف و راحله میرخانی از عصر ارتباط برنده یک دستگاه گلکسی A8 شدند. در رشته ویدئو صدرا مخملی از وبسایت ترنجی رتبه اول را کسب کردناگفته نماند که سامسونگ یک سرویس ویژه هم برای این دو تلفن هوشمند تدارک دیده است. بر همین اساس خریدارانی که تا پیش از ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ گلکسی A8 و +A8 را تهیه کنند، در صورت وارد آمدن صدمه به صفحه نمایش دستگاه شرکت سازنده آن را با هزینه فقط ۱۷۰ هزار تومان تعویض می کند.

این خدمات تا پایان سال ۱۳۹۷ ارائه می شود و برای بهره مند شدن از آن لازم است پس از خرید محصول، کد IMEI آن را به شماره ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ پیامک نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • afshinafrazide
    afshinafrazide | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    اگه قیمتی 1.600 باشه ارزش خرید داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی