ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل جدید Mi Notebook Air 13.3 شیائومی با پردازنده کافی لیک اینتل رونمایی شد
تکنولوژی

نسل جدید Mi Notebook Air 13.3 شیائومی با پردازنده کافی لیک اینتل رونمایی شد

شیائومی در میانه های سال قبل میلادی از نخستین نوت بوک خود تحت عنوان «Mi Notebook Air 13.3» رونمایی کرد. حال نسل دوم این لپ تاب با پردازنده نسل هشتمی کافی لیک اینتل روانه بازار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۴

شیائومی در میانه های سال قبل میلادی از نخستین نوت بوک خود تحت عنوان «Mi Notebook Air 13.3» رونمایی کرد. حال نسل دوم این لپ تاب با پردازنده نسل هشتمی کافی لیک اینتل روانه بازار شده است.

دیگر ویژگی جدید Mi Notebook Air 13.3 شیائومی بهره مندی آن از یک سیستم خنک کننده ارتقا یافته است. ضمن این که حالا امکان سفارش این محصول با رنگ بدنه خاکستری نیز وجود دارد. جز این موارد باقی مشخصات و همچنین طراحی ظاهری لپ تاپ سبک جدید شیائومی نسبت به قبل بدون تغییر مانده است.

لپ تاپ Mi Notebook Air 13.3 شیائومی

خریداران می توانند پردازنده نوت بوک ۱۳.۳ اینچی خود را از میان دو نسخه Core i5-8520 و Core i7-8550U انتخاب نمایند. پردازنده نخست از ۶ مگابایت کش و کلاک هسته های ۳.۴ گیگاهرتز برخوردار است، در حالی که مدل قوی تر از ۸ مگابایت کش و کلاک هسته های ۴ گیگاهرتز بهره می برد.

بدون در نظر گرفتن پردازنده انتخابی، شیائومی برای نوت بوک جدید خود پردازشگر گرافیکی جی فورس MX150 محصول NVIDIA را به همراه ۲ گیگابایت رم در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می توان به حافظه رم ۸ گیگابایتی، نمایشگر تمام اچ دی با روشنایی ۳۰۰ نیت با روکش گوریلا گلس ۳ و یک باتری ۴۰ واتی با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

لپ تاپ Mi Notebook Air 13.3 شیائومی

درگاه های نوت بوک Mi Notebook Air 13.3 نیز شامل یک پورت USB Type-C، یک پورت USB 3.0 استاندارد، درگاه فول سایز HDMI و جک هدفون ۳.۵ میلی متری می شوند.

محصول مورد بحث با وزن ۱.۳ کیلوگرم و قیمت ۸۳۴ دلار از همین حالا از طریق فروشگاه مجازی GearBest قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amirhasandokht
    Amirhasandokht | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    فقط يه لوگوى اپل من داره، حتى اسمشم از روى اپل كپى كرده Air ?

  • eagle2
    eagle2 | ۲ بهمن ۱۳۹۶

    پردازنده کافی لیک!!! یعنی دریاچه قهوه :) خیلیم عالی

  • Android_Programmer
    Android_Programmer | ۲ بهمن ۱۳۹۶

    لپ تاپ خوبیه، زیبا و سبک. ولی الان که با این وضع دلار ارزش خرید خیلی مهمه به نظر من بیشترین ارزش خرید رو لپ تاپ Acer Predator Helios داره. هم زیاد سنگین نیست و هم قدرتش عالیه.

مطالب پیشنهادی