ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

این هفته چه بازی هایی عرضه می شوند؟

در چند روز اخیر شاهد عرضه بازی  های مورد انتظاری برای تمامی پلتفرم های مطرح خواهیم بود. بازی Dragon Ball Z به عنوان یک بازی مبارزه ای با تم شرقی برای دوستداران انیمه بزودی عرضه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

در چند روز اخیر شاهد عرضه بازی  های مورد انتظاری برای تمامی پلتفرم های مطرح خواهیم بود. بازی Dragon Ball Z به عنوان یک بازی مبارزه ای با تم شرقی برای دوستداران انیمه بزودی عرضه خواهد شد و همزمان Monster Hunter World نیز به زودی به گیمرها اجازه خواهد داد تا به نبردهای هیجان انگیز با غولآخرهای این بازی بپردازند.

علاقه مندان به سبک نقش آفرینی بازی Lost Sphear را برای تجربه کردن در دسترس خواهند داشت و دوست داران بازی ترسناک نیز عنوان The Inpatient را در سبد خود میبینند.

در نهایت، یکی از مورد انتظارترین بازی های مستقل سال های اخیر یعنی Iconoclasts نیز بزودی عرضه خواهد شد. در ادامه نگاهی دقیق تر به تمام بازی های مهمی که در هفته آتی عرضه می شوند، خواهیم داشت.

Lost Sphear - تاریخ انتشار: 3 بهمن

یکی از بازی های موردانتظار این هفت

این بازی در واقع یک دنبال برای عنوان مستقل I Am Setsuna محسوب می شود و از همین جهات، شباهت های زیادی در بخش های فنی و هنری با این اثر دارد. سیستم حافظه منحصر به فرد این بازی که باعث می شود که با توجه به رفتارهای شما در بازی، جهان آن بازسازی شوند، از جمله ویژگی های جدید Lost Sphear هستند.

The Inpatient - تاریخ انتشار: 3 بهمن

یکی از بازی های مورد انتظار این هفته

اگر از علاقه مندان به بازی های سبک ترسناک هستید، قطعاً با یکی از انحصاری  های پلی استیشن 4 با نام Until Dawn آشنا خواهید بود. The Inpatientدر واقع پیش درآمدی برای این بازی محسوب می شود که به طور به خصوص برای پلی استیشن وی آر طراحی شده است.

Iconoclasts - تاریخ انتشار: 3 بهمن

یکی دیگر از بازی های مورد انتظاری که در هفته جاری عرضه خواهد شد، Iconoclasts نام دارد. این بازی در سبک اکشن پلتفرمر، هفت سالی می شد که در دست ساخت قرار داشت و حال به نظر می رسد که سرانجام زمان انتشار این اثر فرا رسیده است. به نظر می رسد که این بازی مستقل، فرصت خوبی برای حل کردن معماهای جذاب، اکتشاف جهان و مبارزه با ربات های عظیم الجثه باشد.

Dragon Ball FighterZ - تاریخ انتشار: 6 بهمن

بازی های مورد انتظاری از این ماه

این نکته که Dragon Ball FighterZ مهم ترین بازی این هفته است، چیز عجیبی نیست. این بازی در سبک مبارزه ای، بر اساس انیمه ماندگاری با همین نام به دست تیمی که پیش از این تجربه کار روی بازی هایی مثل Guilty Gear و BlazBlue را داشته، ساخته شده است. قرار است تا تمام قهرمان های اصلی انیمه هم در بازی حضور داشته باشند تا طیف گسترده تری را برای انتخاب مبارز دلخواهمان داشته باشیم.

Monster Hunter World - تاریخ انتشار: 6 بهمن

جدیدترین بازی در سبک هیولا کشی، بزرگ ترین آن ها محسوب می شود. تمام 14 اسلحه از قسمت قبلی، بازگشته اند و حال ابزارهای جدیدی برای مبارزه با هیولاها و اکتشاف جهان بازی در اختیار شما قرار دارد. حال می توانید با سرعت بیشتری با هیولاهای متفاوت روبرو شده و غارت های خودتان را انجام بدهید.

نظر شما در مورد بازی های مورد انتظاری که در این هفته عرضه خواهند شد چیست؟ بیش از همه، منتظر تجربه چه عنوانی در هفته جاری هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید حنیفی
    سعید حنیفی | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    من فقط منتظر عناوین بزرگ هستم. عنوان هایی که ارزش پول خرج کردن داشته باشن!نه اینکه پول بدیو بازی بزنه تو ذوقت !!

مطالب پیشنهادی