ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آریستو 2

موبایل اقتصادی ال جی آریستو 2 به صورت رسمی معرفی شد

موبایل اقتصادی «آریستو 2» کمپانی ال جی امروز به صورت رسمی معرفی شد. این اسمارت فون که هفته گذشته شاهد انتشار ویدئوی جعبه گشایی آن در یوتیوب بودیم، شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۵

موبایل اقتصادی «آریستو 2» کمپانی ال جی امروز به صورت رسمی معرفی شد. این اسمارت فون که هفته گذشته شاهد انتشار ویدئوی جعبه گشایی آن در یوتیوب بودیم، شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد که سال گذشته معرفی شده بود.

آریستو 2 از یک نمایشگر 5 اینچی بار رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 425 با چهار هسته پردازشی و فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظی داخلی برخوردار است که امکان ارتقای آن از طریق کارت حافظه نیز وجود دارد.

در پنل پشتی این موبایل دوربینی 13 مگاپیکسلی به چشم می خورد که برای یک موبایل اقتصادی یک مزیت محسوب می شود. دوربین سلفی نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار  و HDR مجهز شده است.

ال جی این موبایل را با اندروید نوقا عرضه کرده و از تعبیه ویژگی‌هایی همچون شارژ سریع و USB C در آن صرف نظر کرده است.آریستو 2وظیفه تامین انرژی برعهده یک باتری 2140 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که به گفته کمپانی سازنده امکان 17 ساعت مکالمه را فراهم می کند و توسط کاربر هم قابل تعویض است.

از دیگر قابلیت های آریستو 2 می توان به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد، با این حال این موبایل از بدنه یکپارچه برخودار نیست و به همین خاطر قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را ندارد.

آریستو 2 در حالت عادی 139 دلار قیمت دارد اما از آنجایی که توسط اپراتور MetroPCS عرضه شده کاربران برای خرید آن تنها 59 دلار پرداخت می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mirsalari
    mirsalari | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    بازم یه گوشی کاملا معمولی بدون هیچ نکته وسوسه کننده ای،ظاهر زشت،جنس بدنه ضعیف پردازنده ضعیف ،با این مشخصات شرکتا چینی گوشی 50دلاری میدن،

    • Dandelions
      Dandelions | ۷ بهمن ۱۳۹۶

      اگه به تیتر دقت کرده باشی نوشته موبایل اقتصادی. از موبایل اقتصادی که قیمت ارزونی هم داره و برای انبوه بازار در نظز گرفته شده نمیشه بیشتر از این انتظار داشت. خیلی از مخاطبای عامل دنبال چیزی بیشتر از اینا نیستن. مضاف بر این که ال جی امکانات خیلی خوبی برای این گوشی میان رده گذاشته که شبیهش رو میتونی تو پرچمدارهاش پیدا کنی. مثل همون دوربین 13 مگاپیکسل. حسگر اثر انگشت و فناوری HDR که خیلی کیفیت بالایی داره.

مطالب پیشنهادی