ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت حافظه‌ ۵۱۲ گیگابایتی میکرو اس دی تا بهمن‌ماه به بازار عرضه خواهد شد

اخیراً شرکت Integral Memory با معرفی کارت حافظه‌ ۵۱۲ گیگابایتی میکرو اس دی پرحجم‌ترین مدل این محصول را معرفی نموده است. طبق اعلام این شرکت انگلیسی، قرار است تا ماه آینده به بازار عرضه گردد. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

اخیراً شرکت Integral Memory با معرفی کارت حافظه‌ ۵۱۲ گیگابایتی میکرو اس دی پرحجم‌ترین مدل این محصول را معرفی نموده است. طبق اعلام این شرکت انگلیسی، قرار است تا ماه آینده به بازار عرضه گردد.

با افزایش حافظه‌ی داخلی تلفن‌‌های هوشمند و تبلت‌ها، همچنین بیشتر شدن استفاده کاربران از حافظه‌ های ابری، تولید کارت‌های میکرو اس دی کم کم بیهوده می‌شوند. اما هستند کاربرانی که هنوز به این کارت‌ها نیاز دارند چرا که برخی از آنها حافظه موبایل و تبلت خود را در طول یک ماه پر می‌کنند. از سوی دیگر گجت‌های جدیدی در حال توسعه هستند؛ از پهپاد‌ ها تا دوربین‌های ۳۶۰ درجه‌ی جدید ممکن است به حافظه‌ های بیشتری نیاز داشته باشند. به تمام این دستگاه‌ ها دوربین‌های حرفه‌ ای و حجم بالای محتوای ویدیویی HD را اضافه کنید.

به همین علت شرکت Integral توانسته حجم و سرعت انتقال کارت‌های حافظه‌ی را افزایش داده به گزینه‌ی مطلوبی برای کمال‌طلبان تبدیل شود. حجم ۵۱۲ گیگابایت میکرو اس دی شرکت یادشده خود به تنهایی خیره کننده است و فاصله‌ی زیادی تا نزدیکترین مدل مشابه‌ ۴۰۰ گیگابایتی دارد. اگرچه مجبور باشید روز‌ها برای انتقال داده سپری کنید، حافظه‌ی بالا نمی‌تواند به تنهایی کافی باشد.

بر همین اساس سرعت انتقال داده‌ی این کارت حافظه ۸۰ مگا بایت بر ثانیه است که معادل کلاس ۱ استاندارد جهانی UHS-I است و این مسئله میکرو اس دی یاد شده را به گزینه‌ای ایده آل برای ضبط محتوای ویدیویی Full HD تبدیل می‌کند. اما متاسفانه نمی‌تواند در دوربین‌ ها و سنسور‌ های 2K و 4K عملکرد مناسبی ارائه دهد.

کارت حافظه‌ی۵۱۲ گیگابایتی Integral قرار است در بهمن ماه امسال به بازار عرضه شود اما هنوز نرخی از طرف شرکت سازنده برای این محصول مشخص نشده است اما قیمت دویست و پنجاه دلاری کارت ۴۰۰ گیگابایتی سن دیسک نشان می‌دهد که احتمالاً با رقم بالایی مواجه خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی