ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طرح ترافیک جدید تهران از فروردین97 اجرا می شود

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه همایش یک روزه همسران جانبازان شهید به طرح ترافیک جدید اشاره کرد و عنوان کرد که طرح جدید ترافیک با طرح قبلی تفاوت عمده ای ندارد ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه همایش یک روزه همسران جانبازان شهید به طرح ترافیک جدید اشاره کرد و عنوان کرد که طرح جدید ترافیک با طرح قبلی تفاوت عمده ای ندارد و تنها به پلیس اجازه داده شده است تا روزانه 10 تا 20 هزار طرح بیشتر را به فروش برساند.

در طرح جدید همچنین شهرداری نیز پول را به صورت روزانه دریافت خواهد کرد و دیگر مانند سابق پول را از قبل دریافت نخواهد کرد.

در مورد طرح ترافیک جدید که از فروردین ماه سال 97 اجرا خواهد شد محمد علی نجفی شهردار تهران نیز گفته است که در حال حاضر شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران آن را به تصویب رسانده، البته طرح تصویب شده با طرح اولیه متفاوت است. چرا که ما برای همراهی بیشتر برخی اجزای آن را حذف کردیم.

وی همچنین به کاهش درآمد شهرداری از محل فروش طرح ترافیک خبر اد و عنوان کرد با اجرای این طرح بر اساس پیش بینی ما ٢٠ تا ٢۵ هزار دستگاه ورودشان به محدوده طرح کاهش پیدا می‌کند که به تبع آن درآمد شهرداری از این محل کاهش پیدا می‌کند.

کلیات طرح ترافیک جدید در شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و جزییات آن نیز به زودی در این شورا مطرح خواهد شد.

در روز های گذشته نیز اخباری مبنی بر در نظر گرفته شدن تخفیف 20 درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر در رسانه ها اعلام شده بود اما برای آگاهی از جزییات بیشتر این طرح باید تا اطلاع رسانی رسمی پلیس و شهرداری تهران منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • زیتانیکس
    زیتانیکس | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    فقط صورت مسئله رو پاک کنید

مطالب پیشنهادی