ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Die With Me
نرم افزار و اپلیکیشن

با Die With Me آشنا شوید؛ پیام رسانی با شرط ورود شارژ زیر پنج درصد

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که می گذارید باتری تلفن هوشمندتان کاملا خالی شود، اپلیکیشن Die With Me می تواند این چند دقیقه پایانی تا خاموش شدن اسمارت فون را تبدیل به یکی از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که می گذارید باتری تلفن هوشمندتان کاملا خالی شود، اپلیکیشن Die With Me می تواند این چند دقیقه پایانی تا خاموش شدن اسمارت فون را تبدیل به یکی از متفاوت ترین لحظه های زندگی کند. این اپ که یک دلار قیمت دارد، به نوعی سرویس پیام رسان اجتماعی به حساب می آید.

با این تفاوت که برخلاف دیگر اپلیکیشن های مشابه، Die With Me تنها زمانی کار می کند که شارژ موبایل تان به 5 درصد برسد. بعد از این اتفاق می توانید وارد برنامه شوید، به یک چت روم تصادفی بروید و با کاربرانی که شارژ اسمارت فون شان زیر 5 درصد هست صحبت کنید و از تجربیات خود در لحظات پایانی روشن ماندن موبایل بگویید.

برنامه Die with Me

Die With Me هر چند مزیت بزرگی نسبت به بقیه پیام رسان ها ندارد و به همین خاطر قیمت یک دلاری اش نیز قابل توجیه نیست ولی به خاطر ایده متفاوتش تا همین جا هم موفق شده با استقبال نسبتا مناسب کاربران اندرویدی و آی دیوایس ها مواجه شود.

در واقع همانند اپ های گران قیمت I Am Rich و نمونه ایرانی متفاوتش یعنی +LUXA سازنده در اینجا هم با هدف قرار دادن یک قشر خاص از کاربران توجهات را به خود جلب کرده است. بنابراین اگر دوست دارید شما نیز به این قشر خاص بپیوندید، بد نیست نیم نگاهی به Die With Me بیاندازید.

Die With Me

Die With Me

سازنده: Dries Depoorter قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 18.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • saeed jld
    saeed jld | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    برعکس ایده ی خیلی خوبیه بخصوص برای اون دسته از افرادی که به زمان اهمیت بیشتری میدن و نمیخوان بیشتر از چند دقیقه رو صرف فضای مجازی کنن

  • ali-g
    ali-g | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    باحاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی