ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قلم گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

سامسونگ پتنت جدیدی برای قلم S Pen به ثبت رساند

سامسونگ برای ارتقای تجربه کار با دیوایس های سری گلکسی نوت، اخیرا پتنت جدیدی ثبت کرده که گزینه های کنترل بیشتری به قلم S Pen اضافه می کند. مطابق یک گزارش جدید، غول کره ای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

سامسونگ برای ارتقای تجربه کار با دیوایس های سری گلکسی نوت، اخیرا پتنت جدیدی ثبت کرده که گزینه های کنترل بیشتری به قلم S Pen اضافه می کند.

مطابق یک گزارش جدید، غول کره ای در سپتامبر ۲۰۱۷ پتنت جدیدی را در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسانده که به پتنت ثبت شده دیگری از این شرکت در سال ۲۰۱۴ در سازمان ثبت اختراع ایالات متحده آمریکا شباهت دارد.

در این پتنت از قابلیت جدیدی رونمایی شده که به کاربر اجازه می دهد برای اجرای یک اپلیکیشن یا فرمان خاص، از S Pen، انگشتان دست یا هر دو به طور همزمان استفاده نماید.

برای این قابلیت اینترفیس جدیدی طراحی شده تا کاربر بتواند از طریق یک منو، همزمان با ثبت یک یاداشت با S Pen بتواند به کمک انگشتان دست به پاک کردن نوشته ها هم اقدام کند.

به غیر از این کاربر قادر به اجرای ژست های حرکتی دیگری مثل مالتی تاچ، دابل تپ، لمس طولانی، کشیدن و رها کردن، اسکرول و زوم دو انگشتی برای اجرای فرمان های دیگر هم هست.

S Pen جدید همچنین امکان پاک کردن نوشته ها با قسمت انتهایی قلم را هم به شما می دهد. در این پتنت دو نسخه متفاوت از S Pen دیده می شود: یکی به قلم نوت ۸ با دکمه ای اختصاصی برای پاک کردن نوشته ها شباهت دارد و دیگری شبیه مدل ۲۰۱۳ قلم S Pen است که دکمه پاک کننده در قسمت انتهایی آن قرار داشت.

مضاف بر این موارد، از پتنت جدید پیداست که در نسل های بعدی S Pen می توانید ضخامت، شفافیت و رنگ قلم را برای نقاشی با انگشت یا خود استایلوس تنظیم نمایید.

پیش بینی می شود که این قابلیت های جدید برای پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۹ تدارک دیده شده اند که احتمالا در جریان مراسم MWC ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از این دیوایس باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein
    hosein | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    من که کار با انگشت و قلم رو بصورت همزمان دارم با قلم اپل روی آیپد انجام میدم، این اختراعش کجا بود؟

مطالب پیشنهادی