ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Y-OCTA

احتمال استفاده از نمایشگرهای Y-OCTA در سری گلکسی S9

تاکنون شایعات و تصاویر بسیاری درباره گلکسی S9 و مدل پلاس آن منتشر شده اما تقریبا در هیچ یک از آنها اثری از نمایشگر زیر صفحه نمایش دیده نشده است. در حالی که حدود یک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

تاکنون شایعات و تصاویر بسیاری درباره گلکسی S9 و مدل پلاس آن منتشر شده اما تقریبا در هیچ یک از آنها اثری از نمایشگر زیر صفحه نمایش دیده نشده است.

در حالی که حدود یک ماه تا معرفی سری گلکسی S9 باقی مانده وبسایت کره ای ETNews از احتمال تعبیه نمایشگرهای Y-OCTA در این اسمارت فون ها خبر داده که راه را برای پیاده سازی سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر هموار می کند.

فناوری Y-OCTA علاوه به کاهش هزینه تولید نمایشگر به کاهش ضخامت آن نیز کمک می کند چرا که به جای استفاده از یک غشای نازک در زیر شیشه نمایشگر، حسگرها به خود صفحه متصل شده اند. علاوه بر این کاهش ضخامت نمایشگر فضای بیشتری را برای تعبیه ماژول سنسور اثر انگشت فراهم می کند.

پیش از این شایعاتی در مورد استفاده از این نمایشگرها در گلکسی S8 نیز به گوش می رسید اما ظاهرا سامسونگ در نهایت از آن صرف نظر کرده بود.Y-OCTAبا این وجود حالا بازی تغییر کرده چرا که اپل در آخرین پرچمدار خود سنسورهای اثر انگشت را کنار گذاشته و رقبای نه چندان قدرتمند چینی از قبیل ویوو نیز موبایل X20 Plus مجهز به سنسور درون نمایشگر را معرفی کرده اند.

با توجه به این مسئال کمپانی کره ای برای عرضه مدل های با فناوری مشابه تحت فشار قرار گرفته است.

سنسورهای به کار رفته در X20 Plus ویوو توسط کمپانی سیناپتیکس توسعه داده شده اند و مشخص نیست که سامسونگ قصد همکاری با این شرکت را دارد یا خیر، گرچه کمپانی کره ای پیش از این از کلیدهای لمسی سیناپتیکس در محصولات خود استفاده کرده است.

یکی از سیاست های سامسونگ آزمایش فناوری های جدید در محصولات میان رده پیش از معرفی آنها در مدل های پرچمدار است و به همین خاطر ممکن است در سال آینده شاهد تعبیه فناوری اثر انگشت زیرنمایشگر در مدل های دیگر کمپانی کره ای باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • smartfartak
    smartfartak | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    خانه هوشمند فرتاک، مشاور - طراح و مجری هوشمند سازی ساختمان
    http://smartfartak.ir

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    يجور امولده يني!؟

مطالب پیشنهادی