ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ۲۹ میلیون آیفون 10 در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ فروخت

به گزارش تحلیلگران شرکت Canalys، اپل توانسته ۲۹ میلیون آیفون 10 طی سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ بفروشد. این مهم آیفون 10 اپل را به پرفروشترین تلفن هوشمند سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ تبدیل می‌کند. با ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

به گزارش تحلیلگران شرکت Canalys، اپل توانسته ۲۹ میلیون آیفون 10 طی سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ بفروشد. این مهم آیفون 10 اپل را به پرفروشترین تلفن هوشمند سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ تبدیل می‌کند.

با اینکه این آمار با توجه به قیمت بالای آیفون 10 می‌تواند خبر خوبی برای اپل باشد اما به گفته‌ی «بن استانتون» یکی از تحلیلگران Canalys، شرکت کوپرتینویی از آمار فروش گرانترین آیفونش راضی نیست و انتظار ارقام بهتری را داشته‌ است.بر اساس گزارش Canalys، آمار فروش آیفون‌های ۶ اس و ۷ نیز آیفون 10 را در جدول فروش دنبال می کنند چراکه به لطف کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت مدل های قدیمی‌تر در زمان عرضه‌ی آیفون‌های جدید، کاربرانی که قدرت خرید بالایی نداشتند توانستند محصولی با کیفیت و مورد علاقه ی خود را به قیمیت پایین‌تر خریداری کنند.

به گفته ی کارشناسان اپل بهترین فروش خود در سه ماهه‌ پایانی را تجربه نموده است که همه اینها به علت تغییراتی است که در برنامه‌ی عرضه‌ی آیفون‌های امسالش در سه ماهه‌ی سوم ایجاد کرده است. به گفته‌ی این تحلیل‌گر استراتژی انتخاب شده توسط این کمپانی باعث شده که هم بتواند با رقبایش از طریق ارائه تکنولوژی‌های جدید نظیر Face ID و طراحی بدون قاب مقابله کند و هم کاربران عادی را راضی نگه دارد.

البته استانتون اشاره می‌کند که قیمت ۹۹۹ دلاری آیفون 10 به همراه تغییر زمان عرضه‌ی پی در پی این گجت موجب شده که فروش این مدل انتظارات اپل را برآورده نکند چرا که فرآیند تولید و ارسال به بازار این محصول کندتر از آیفون‌های قبلی بوده است.

کمپانی اپل قصد دارد مطابق ادوار گذشته تا اول فوریه گزارش مالی سالیانه‌ی خود برای سال ۲۰۱۷ را منتشر کند. در تاریخ یاد شده مشخص خواهد شد که  به طور دقیق چه مقدار آیفون فروخته شده است.

به گفته‌ی کارشناسان اگر اپل در سال آتی مدل های دیگری را با قابلیت هایی از قبیل شناسایی چهره و دوربین TrueDepth معرفی کند که قیمت متعادل تری داشته باشند می تواند به فروش بالایی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی