ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معمای گوگل در ساختمان توسعه دهندگان، نام اندروید بعدی را فاش می کند؟

گوگل هر ساله کنفرانس I/O را برای توسعه دهندگان برگزار می کند و در آن مجموعه ای از جذاب ترین محصولات و خدماتش را برای عرضه در آینده نزدیک معرفی می نماید. علی رغم اینکه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۱

گوگل هر ساله کنفرانس I/O را برای توسعه دهندگان برگزار می کند و در آن مجموعه ای از جذاب ترین محصولات و خدماتش را برای عرضه در آینده نزدیک معرفی می نماید. علی رغم اینکه چندین ماه به برگزاری این رویداد باقی مانده، ولی شرکت ساکن ماونتین ویو وبسایت مربوط به این رویداد را به روز رسانی کرده است.

حالا با وارد شدن به این سایت می توانید از طریق سرویس Street View گوگل، محیط بخش های مختلف ساختمان توسعه دهندگان از جمله قسمت ورودی و پذیرش را مشاهده کنید. جالب تر اینکه گشت و گذار در این ساختمان اطلاعات جالبی در مورد رویدادهای آتی این شرکت را در اختیارمان قرار می دهد.

همان طور که در تقومی که در بخش پذیرش این ساختمان قرار دارد، مشخص است، اشاره ای به 5 آگوست (14 مرداد ماه) شده. البته بعید به نظر می رسد این تاریخ مربوط به روز اجرای رویداد یاد شده باشد. همچنین تصویر روی دیوار نیز خواهران برونته را نشان می دهد. کتاب های این سه خواهر نویسنده انگلیسی، در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ قرن نوزدهم میلادی منتشر شد و آثارشان جزو آثار کلاسیک ادبیات جهان قرار گرفت. آنها از مفاخر ادبی بریتانیا محسوب می‌شوند.
به نظر می رسد تصویری که در سمت مقابل و روی دیوار در تلویزیون نمایش داده شده، مربوط به قله های سه گانه آتشفانی ایالت اورگون باشد.
اگر بخواهیم از این اتاق گذر کنیم و به اتاق بعدی برویم، نیاز به کلیدی داریم که جواب آن با داستان های سه خواهر در ارتباط است. راهنمایی می کنیم که جواب با شهری ارتباط دارد که با توجه به مواردی که ذکر کردیم، می توانید آن را حدس بزنید.
در نهایت به این اتاق کنفرانس می رسیم که مورد جالبی روی میز توجه ها را به خود جلب می کند.
یک کیک آناناسی (Pineapple cake)! از آنجایی که نسخه بعدی اندروید قرار است با کد نام «P» ارائه شود، آیا این کیک می تواند اشاره ای به نسخه بعدی اندروید باشد؟ یا این هم معمایی دیگر از پازل های گوگل است که این کمپانی برای رویداد I/O پیش رو ارائه کرده است؟

تجربه خود را از گشت و گذار در این ساختمان و حدس هایی که در مورد این رویداد می زنید با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MRJ30pu
    MRJ30pu | ۵ بهمن ۱۳۹۶

    اسم شهر : Iwata
    کد ورود : 80 60 01
    کلمه بعد: yam
    آخری هم: Aeschylus

  • ww_ea
    ww_ea | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    عجب easter egg باحالی ? دم هرکی کشفش کرده گرم

    • kingg
      kingg | ۴ بهمن ۱۳۹۶

      اسم شهر چیه؟

  • kingg
    kingg | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    یکی بگه اسم شهر چیه

مطالب پیشنهادی