ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شبکه پلی استیشن به صورت سراسری دچار اختلال شد

طبق گزارش هایی که از سمت کاربران شبکه پلی استیشن و سونی منتشر شده است، این سرویس هم اکنون دچار اختلال شده و بسیاری از کاربران توانایی اتصال به آن را ندارند. طبق گزارشی که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۷

طبق گزارش هایی که از سمت کاربران شبکه پلی استیشن و سونی منتشر شده است، این سرویس هم اکنون دچار اختلال شده و بسیاری از کاربران توانایی اتصال به آن را ندارند.

طبق گزارشی که سونی منتشر کرده، مشکل اتصال به شبکه پلی استیشن سراسری بوده و از شب گذشته آغاز شده است. سونی یک به روزرسانی را برای رفع مشکل اتصال به شبکه پلی استیشن منتشر کرد اما به نظر می رسد که هنوز درصد زیادی از کاربران در اتصال به سرور ها دچار مشکل هستند.

سونی ادامه دار بودن مشکلات اتصال به سرورهای خود را اعلام کرده و بسیاری از سرویس های پلی استیشن نیز هم اکنون از دسترس کاربران خارج شده اند.

شبکه پلی استیشن
پیش از این نیز شبکه پلی استیشن چنین مشکلاتی را پشت سر گذاشته بود.

در وب سایت رسمی PSN نیز به این نکته اشاره شده که ممکن است که در حال حاضر کاربران در اتصال به سرورهای بازی ها یا سایر سرویس های شبکه پلی استیشن دچار مشکل شوند. اکانت توییتر پشتیبانی برند پلی استیشن نیز این موضوع را تایید کرده و از صبر کاربران این سرویس برای رفع مشکل به طور کامل، تشکر کرده است.

در همین حال، بسیاری از کمپانی های بازی سازی به کاربران خود اطلاع داده اند که ممکن است در اتصال به سرورهای بازی های خود دچار مشکل شوند و ظاهراً تمام دارندگان پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 3 به صورت جهانی دچار این مشکل هستند.

سونی اعلام کرده است که این مشکلات به سرعت تمام رفع خواهند شد و ادامه دار نخواهند بود؛ اما هنوز مشخص نیست که این وضعیت برای چند دقیقه یا چند ساعت دیگر ادامه خواهد داشت. گزارش های آتی از تغییر وضعیت شبکه پلی استیشن را به اطلاع شما خواهیم رساند. می توانید وضعیت خود در اتصال به شبکه پلی استیشن را از طریق بخش نظرات اعلام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • morteza
    morteza | ۵ بهمن ۱۳۹۶

    من که مشکلی ندارم

  • احمد عینی زاده
    احمد عینی زاده | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    من دیشب وصل شدم قطع بود ساعت ۱و ۸ دقیقه شب بود و مدت ۴۰ دقیقه گذشت وصل شد ولی دوبار قطع شد ولی دوباره وصل شدم فکر میکردم اشکال از سیم کارته ولی مشکل از پلی استیشن بود حتی من دیتای سیم کارتو تغییر دادم درست شد یعنی همراه اول وصل نمیشد ولی. ایرانسل وصل میشد خیلی عجیب بود .

مطالب پیشنهادی