ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

رسماً تایید شد؛ گلکسی اس 9 روز ششم اسفندماه معرفی می شود

سامسونگ به تازگی شروع به ارسال دعوت نامه های مراسم Unpacked امسال خود کرده؛ مراسمی که در جریان آن، شاهد رونمایی رسمی از پرچمداران خانواده گلکسی اس 9 خواهیم بود. با ارسال دعوت نامه ها، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

سامسونگ به تازگی شروع به ارسال دعوت نامه های مراسم Unpacked امسال خود کرده؛ مراسمی که در جریان آن، شاهد رونمایی رسمی از پرچمداران خانواده گلکسی اس 9 خواهیم بود. با ارسال دعوت نامه ها، تاریخ معرفی موبایل های جدید سامسونگ حالا به صورت رسمی مشخص شده و باید در روز 25 فوریه (6 اسفندماه) منتظر برگزاری این رویداد در ساعت 6 عصر به وقت محلی یا 20:30 به وقت ایران باشیم.

درست همانطور که DJ Koh، مدیر واحد موبایل سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 وعده داده بود، تازه ترین پرچمدار سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2018 برای نخستین بار به نمایش در می آید. سامسونگ در تیزر توییتری خود، ضمن تایید تاریخ معرفی دو دستگاه، اشاره ای به «دوربین بازطراحی شده» نیز داشته و گرچه اطلاعات دیگری منتشر نکرده، اما بنابر شایعات احتمالاً باید منتظر گشودگی دهانه لنز متغیر باشیم.

اگر شایعات صحت داشته باشند، سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اس 9، قادر به سوییچ میان گشودگی دهانه لنز f/1.5 و f/2.4 خواهد بود. همانطور که قطعاً از پیش می دانید، گشودگی دهانه لنز به میزان نور دریافتی توسط دوربین ارتباط دارد. هرچه عدد بزرگ تر باشد، دهانه کوچکتر است و نور کمتری وارد می شود.

بنابراین قابلیت تنظیم دستی گشودگی دهانه لنز، ویژگی مهمی هنگام تصویربرداری در شرایط کم نور به حساب می آید و می تواند باعث بهبود عملکرد دوربین شود. البته گفتنی است که این خبر هنوز در حد شایعه بوده و توسط سامسونگ تایید نشده، بنابراین برای بررسی صحت آن، باید تا مراسم Unpacked کره ای ها منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی