ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حضور چیپست های اگزینوس سامسونگ در بازار
تکنولوژی

سامسونگ به دنبال مشتریان جدید برای چیپست های اگزینوس خود است

همین حالا نیز سامسونگ تولید کننده بخش قابل توجهی از سخت افزارهای مورد نیاز تلفن های هوشمند تولیدی توسط سایر کمپانی ها است، اما به نظر می رسد این شرکت حالا سهمی هم از بازار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

همین حالا نیز سامسونگ تولید کننده بخش قابل توجهی از سخت افزارهای مورد نیاز تلفن های هوشمند تولیدی توسط سایر کمپانی ها است، اما به نظر می رسد این شرکت حالا سهمی هم از بازار پرسود تولید چیپ های مجتمع می خواهد. بنابراین به دنبال مشتریان جدید برای چیپست های اگزینوس تولیدی خود می گردد.

در حال حاضر پس از کوالکام که حاکم مطلق این بازار به حساب می آید، اپل و مدیاتک همه ساله بیشترین تعداد چیپست های پردازنده را به تولید می رسانند و شرکت کره ای در جایگاه چهارم این رده بندی قرار می گیرد. آن هم در شرایطی که تقریباً تمام اگزینوس های تولیدی در زیر نمایشگر کهکشانی های خود کمپانی جای می گیرند.

طبق شنیده ها سامسونگ خود را برای حمله به بازار میان رده ها -جایی که مدیاتک سهم بیشتری را در اختیار دارد- آماده می کند. اگر چنین اخباری صحت داشته باشد به طور حتم مدیاتک سال سختی را پیش رو خواهد داشت.

برخی تحلیلگران معتقدند که بزرگترین موبایل ساز دنیا برنامه ویژه ای را ترتیب داده تا بتواند به لطف فراگیر شدن فناوری نسل پنجم شبکه های موبایل (5G) و فناوری های پیشرویی که خود در اختیار دارد سهم خود از بازار چیپست های موبایل را به شکل چشمگیری بهبود دهد.

موبایل میزو چیپست اگزینوس سامسونگ

در حال حاضر جز سامسونگ، موبایل ساز چینی میزو تنها کمپانی مطرحی است که از چیپ های مجتمع اگزینوس برای قدرت بخشیدن به موبایل های هوشمند تولیدی اش استفاده می کند، اما با توجه به شنیده های اخیر این وضع در طی سال جاری تغییر خواهد کرد.

گرچه هنوز نمی تواند با اطمینان از موفقیت کره ای ها صحبت کرد. به خصوص که هوآوی نیز به عنوان یکی از غول های این صنعت چند سالی هست روی توسعه چیپ های اختصاصی خود کار می کند و تا کنون نیز موفقیت های قابل توجهی را به دست آورده. با ادامه این روند هیچ بعید نیست این کمپانی چینی هم هوس حضور در بازار چیپ های پردازنده به سرسش بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۵ بهمن ۱۳۹۶

    مدیاتیک باید منقرض بشه

    • Parsa Gholipout
      Parsa Gholipout | ۵ بهمن ۱۳۹۶

      اشغال میسازه ولی خیلی ارزون میسازه

مطالب پیشنهادی