ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Zoetropic
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Zoetropic؛ سینماگراف های خیره کننده بسازید

دوست دارید که به عکس های خاطره انگیز ثابت تان جان داده و آن ها را به حرکت در بیاورید؟ اگر اندروید پلتفرم محبوب شماست، اپلیکیشن Zoetropic این کار را به نحو احسن انجام می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

دوست دارید که به عکس های خاطره انگیز ثابت تان جان داده و آن ها را به حرکت در بیاورید؟ اگر اندروید پلتفرم محبوب شماست، اپلیکیشن Zoetropic این کار را به نحو احسن انجام می دهد.

Zoetropic که توسط یک توسعه دهنده مستقل طراحی شده، می تواند با افکت «سینماگراف» تصاویر ثابت و مرده را طوری به جنبش در بیاورد که از تماشای آن ها حیرت کنید. همه چیز در اپلیکیشن هم دست خودتان است و این که تصویر نهایی چقدر چشم نواز و مسحورکننده از آب در بیاید را هنر و خلاقیت شما رقم می زند.

خوشبختانه ساختن تصاویر متحرک با این اپ روند بسیار آسان و لذت بخشی دارد. به غیر از این که راهنمای تصویری شما را کاملا با طرز کار اپ آشنا می کند، رابط کاربری طوری طراحی شده که در اولین استفاده هم نحوه ساخت عکس های متحرک را یاد بگیرید.

Zoetropic بر خلاف اپی مثل Loopsie مبنای کارش فیلمبرداری نیست. در واقع برای آنکه اشیاء را به حرکت درآورید، مثل دیگر اپلیکیشن های ساخت سینماگراف نیاز به فیلمبرداری از یک صحنه ندارید و می توانید این کار را روی یک تصویر ثابت انجام بدهید.

اپلیکیشن برای متحرک کردن تصاویر ابزار متعددی در اختیارتان قرار داده. یکی از آن ها Motion است که وقتی انتخابش می کنید، قادرید روی عکس فلش های جهت داری بگذارید که تصویر متحرک در راستای سر فلش ها به حرکت بیفتد.

نمونه این کار می توانید در تصویر GIF پایین ببینید:

این ابزار برای حرکت دادن به تصاویر کاربر را به سطحی از تسلط رسانده که در هیچ اپلیکیشن ساخت سینماگراف دیگری ندیده بودیم. ابزار ظریف Zoetropic امکان کار روی پیکسل های هر تصویر را هم به شما می دهند تا روی موبایل هم بتوانید تجربه ای همرده با نرم افزارهای پی سی در ویرایش تصاویر داشته باشید.

به غیر از ابزار موشن، دو ابزار Sequence و Stabilize هم به عنوان مکمل در اختیارتان هستند که بتوانید حرکت اشیاء در تصویر را طبیعی تر طراحی کنید. ضمنا ابزاری به نام Mask هم کمک می کند تا اشیاء را با انگشت نشانه گذاری کنید. با این کار بعدا می توانید شیء نشانه گذاری شده را از بقیه چیزهای صفحه تفکیک کرده و به حالت ثابت باقی بگذارید.

Zoetropic می تواند خروجی هایی با فرمت GIF و MP4 تحویل تان بدهد که پیش از ذخیره می توانید ابعاد، سرعت پخش و رزولوشن شان را هم دستکاری کنید.

البته نکته ناامیدکننده اینجاست که خروجی ها در نسخه رایگان اپلیکیشن واترمارک دارند و قادر به حذف آن ها نیستید، مگر آن که نسخه حرفه ای و 2.5 دلاری اپلیکیشن را بخرید.

با این حساب اگر ساخت سینماگراف را برای مقاصد حرفه ای می خواهید، توصیه می کنیم که حتما نسخه کامل اپلیکیشن را خریداری کنید. Zoetropic در نوع خودش اپلیکیشنی بی رقیب است و تجربه ای بدیع و لذت بخش از ساخت تصاویر متحرک را برایتان به ارمغان می آورد.

توصیه می کنیم دانلود این اپ را از دست نداده و حتما نیم نگاهی هم به بخش Zoetropic of the day (تصاویر متحرک برتر روز) آن داشته باشید. در انتها باید بدانید که Zoetropic برای اجرا نیازمند آن است که مستقیما از گوگل پلی دانلود شود.

Zoetropic

Zoetropic

سازنده: Rafael Batista Santos قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 29.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی