ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تازه Outikel ادغامی از طراحی آیفون 10 و میت 10 پرو هوآوی است

OUKITEL از آن نام هایی نیست که هر روز بشنوید اما این شرکت چینی هر از چندگاهی از موبایل هایی خرق عادت رونمایی می کند. موبایل جدید  Outikel U18 احتمالاً جالب ترین ساخته کمپانی باشد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

OUKITEL از آن نام هایی نیست که هر روز بشنوید اما این شرکت چینی هر از چندگاهی از موبایل هایی خرق عادت رونمایی می کند. موبایل جدید  Outikel U18 احتمالاً جالب ترین ساخته کمپانی باشد که موبایلی با ظاهر الهام گرفته شده از آیفون X و هوآوی میت 10 پرو است. بخش جلویی دستگاه شباهت غیرقابل انکاری به آیفون X دارد و بدنه پشتی هم برخی ویژگی های میت 10 پرو را به ارث برده است.

Outikel U18 به نمایشگری 5.85 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 و به تبع آن رزولوشن 1512x720 مجهز است. زیر شنل دستگاه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به چشم می خورد و پردازنده هشت هسته ای MT6750T مدیاتک قلب تپنده دستگاه است. پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه با دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم تصاویری 13 مگاپیکسلی ثبت می کند.

دستگاه از اتصال USB-C پشتیبانی می کند و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی هم احتمالاً برای یک روز پرمشغله کافی باشد. اندروید 7.0 به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب است و برای اینکه U18 بیش از پیش به آیفون X شبیه باشد، علاوه بر اسکنر اثر انگشت از تشخیص چهره هم پشتیبانی می شود.

به طراحی Outikel U18 که بازگردیم، احتمالاً مهم ترین وجه تشابه Outikel U18 و آیفون X، بریدگی بالای نمایشگر باشد که در حال تبدیل شدن به ترندی تازه میان تولیدکنندگان اسمارت فون است؛ با این حال، Outikel احتمالاً نخستین تولیدکننده ای بوده که با این سرعت طراحی اپل را تکرار کرده است.

موبایل تازه Outikel در حال حاضر در مرحله پیش فروش است و از اواخر ماه ژانویه در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می شود. انتظار می رود دستگاه با قیمت 180 دلار عرضه شود که از قیمت پیش فروش ابتدایی آن نیز کمتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • samihasani
    samihasani | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷

    اگر از آن دسته افرادی هستید که سخت‌افزار و قدرت سخت‌افزاری گوشی برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ حتما به‌ دنبال گوشی‌هایی هستید که قدرت سخت‌افزاری‌شان در مقایسه با سایر گوشی‌ها، برتری بزرگی دارند. گوشی «هوآوی میت10 پرو» (Huawei Mate 10 Pro) را می‌توان مظهر قدرت گوشی‌های اندرویدی و حتی قدرتمندترین گوشی هوآوی و اندروید تا لحظه‌ی تولیدش دانست. این تنها برتری میت10 پرو نیست؛ بلکه باید موارد دیگری را به آن اضافه کرد: نمایشگر بزرگ با تراکم بالا، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G، سیستم‌عامل به‌روز و هماهنگ با سخت‌افزار و یک باتری که استفاده از گوشی را تا دو روز فقط با یک بار شارژ تضمین می‌کند. البته این سخت‌افزار و قابلیت‌ها در قابی فلزی و چشم‌نواز جمع‌ شده‌اند و همچنین با حسگر اثرانگشت از امنیت کاربران در این گوشی محافظت می‌شود. استفاده از تراشه‌ی اختصاصی هوآوی با نام‌های ‌سیلیکون کایرین 970 به همراه 6 گیگابایت رم باعث شده تا میت10 پرو به گوشی بدون رقیب این روز‌های دنیای اندروید تبدیل شود. این تراشه‌ی 64بیتی دو پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای دارد که از پس هرکاری برمی‌آیند. در کنار این تراشه‌ 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است.

  • sina samiei
    sina samiei | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    رابط کاربریشم مثلا آیکوناش کپیه رابط کاربری سامسونگه???

  • alex
    alex | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    خیلی زشت بود ابن چه کپی برداریه دیگه یکم ضرافت بخرج بده

  • sina.z
    sina.z | ۶ بهمن ۱۳۹۶

    @farzad fj
    دقیقا .....اینگار داری آبگوشت رو با موز میخوری..

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۶ بهمن ۱۳۹۶

    قیمه ها ریخت تو ماستا

مطالب پیشنهادی