ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی می گوید تاریخ عرضه موبایل جی 7 «در زمان مناسب» اعلام می شود

شاید این موضوع حقیقت داشته باشد که موبایل ال جی جی 7 طی ماه آتی میلادی و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی نمی شود، اما به گفته ال جی این به معنای تاخیر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

شاید این موضوع حقیقت داشته باشد که موبایل ال جی جی 7 طی ماه آتی میلادی و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی نمی شود، اما به گفته ال جی این به معنای تاخیر در عرضه پرچمدار بعدی نیست. با این همه، با در نظرگیری این موضوع که کمپانی کره ای معمولاً پرچمداران نیمه نخست سال خود را در MWC به نمایش در می آورد، می توان گفت که جی 7 در تاریخ متفاوتی نسبت به مدل های قبلی عرضه می گردد.

مدیرعامل ال جی در نمایشگاه CES امسال تایید کرد که توسعه جی 7 کاملاً از ابتدا آغاز شده است و این می تواند دلیلی اصلی عدم معرفی آن طی ماه فوریه باشد. اما کمپانی مورد اشاره به خبرگزاری اندروید سنترال گفته که جی 7 در مسیر صحیح برای عرضه است و اطلاعات بیشتر «در زمان مناسب» منتشر خواهد شد. ال جی در بیانیه خود می گوید:

مدل بعدی جی 6 براساس برنامه پیش می رود و نام رسمی آن در زمان مناسب اعلام خواهد شد. تا آن زمان، گزارش هایی که درباره تاریخ عرضه یا نام گذاری دستگاه منتشر می شوند همگی گمانه زنی هستند.

عرضه اسمارت فون تازه ال جی چه به تعویق افتاده باشد و چه خیر، به نظر می رسد کره ای ها همچنان به عرضه دو پرچمدار در سال متعهد هستند و دلیلی برای عدم عرضه موبایلی از خانواده V در فصل پاییز وجود ندارد. با توجه به بیانیه گنگ ال جی، فعلاً باید منتظر ماند و دید که نام سری G تغییر می کند یا خیر، اما این موضوع احتمالاً کوچک ترین نگرانی ال جی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی