ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

تمرین سخت بیل گیتس برای آمادگی مسابقه تنیس با راجر فدرر [تماشا کنید]

وقتی صحبت از بیل گیتس می شود، قطعاً فعالیت های ورزشی او در لیست اولین مواردی که به ذهن می رسند. نیست. ولی این مدیر ثروتمند قصد دارد به منظور جمع آوری مبلغی برای کمک ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

وقتی صحبت از بیل گیتس می شود، قطعاً فعالیت های ورزشی او در لیست اولین مواردی که به ذهن می رسند. نیست. ولی این مدیر ثروتمند قصد دارد به منظور جمع آوری مبلغی برای کمک به بهبود آموزش کودکان در آفریقا، مسابقه تنیسی را همراه با راجر فدرر، تنیسور افسانه ای برگزار کند.

گیتس به تازگی از هدف یاد شده خبر داده، او در این مورد گفته:

«راجر احتمالاً چند مقام بیشتر از من در گرند اسلم (مهمترین مسابقات تنیس که سالانه برگزار می شوند) دارد. ولی ما در این مورد که همه کودکان لایق تحصیلاتی در حد [کیفیت] جهانی هستند اتفاق نظر داریم».

او در ادامه افزوده:

«مسابقه او برای رویداد آفریقا می تواند یک راه سرگرم کننده برای کمک به این اتفاق (کمک به بهبود کیفیت آموزش کودکان) باشد».

فدرر که پیش از این 19 بار قهرمان مسابقات گرند اسلم شده، قصد دارد در کنار بیل گیتس در یک تیم بازی کند. تیم مقابل آنها قرار است شامل «ساوانا گوتری»، خبرنگار رسانه خبری NBC به همراه «جک سوک» تنیسور حرفه ای آمریکایی باشد. پس از این بازی قرار است فدرر و سوک به تنهایی رو در روی هم بازی کنند.

در ویدیویی که بدین منظور ساخته شده، فدرر نقش یک مربی را برای گیتس بازی می کند و در انجام تمرینات آمادگی سنگین به او کمک می کند.

رویداد یاد شده به نام «Match for Africa 5» یا مسابقه شماره 5 برای آفریقا قرار است در تاریخ 5 مارس سال جاری (14 اسفند سال 96) در سن خوزه کالیفرنیا در مرکز «SAP» برگزار شود. بلیط های این رویداد نیز از دیروز آماده فروش شده. مبالغ حاصل از فروش بلیط ها به موسسه خیریه تأسیس شده توسط راجر فدرر اختصاص می یابد تا در نهایت برای بهبود آموزش کودکان در آفریقا هزینه شود.

پیش از این نیز در سال 2017 مسابقه چهارم برای کودکان آفریقا برگزار شده بود؛ مسابقه ای که در آن بیل گیتس به همراه راجر فدرر توانسته بودند تیم مقابل خود که بازیکنان آن «مایک مک کریدی» گیتاریست و «جان ایسنر»، تنیسور حرفه ای آمریکایی بودند را شکست دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • A.M.
    A.M. | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    آفرین، دم بیل گیتس گرم.

  • A.M.
    A.M. | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    بیل گیتس با این که می داند در برابر قهرمان تنیس جهان قبل از هر چیز مایه خنده دیگران می شود ولی باز هم برای کمک به خیریه ها قدم جلو گذاشته.

  • pouya s
    pouya s | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    دمشون گرم

  • rad
    rad | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    این مسخره بازیها چیه بابا ? ۲ اسکل بیخبر از فجایع انسانی

مطالب پیشنهادی