ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل روی 4 مدل از آیفون های بعدی کار می کند؛ کدام مدل ها عرضه می شوند؟

اپل در حال کار روی چهار نسخه از مدل های بعدی آیفون است، ولی بر اساس گزارش ها قرار است تنها 3 مدل از آنها را به بازار عرضه کند. البته این مسئله که کمپانی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اپل در حال کار روی چهار نسخه از مدل های بعدی آیفون است، ولی بر اساس گزارش ها قرار است تنها 3 مدل از آنها را به بازار عرضه کند.

البته این مسئله که کمپانی ساکن کوپرتینو در حال کار روی مدل های متنوعی از آیفون ها برای ارائه آنها در آینده  باشد، مسئله عجیبی نیست. در این مورد یکی از تحلیلگران ارشد شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار «Digitimes» این مسئله را اعلام کرده و گفته که اپل در حال کار روی 4 مدل آیفون زیر است:

  • نمونه با نمایشگر 5.7 تا 5.8 اینچی از نوع LCD
  • نمونه با نمایشگر 6.0 تا 6.1 اینچی از نوع LCD
  • نمونه با نمایشگر 6.0 تا 6.1 اینچی از نوع OLED
  • نمونه با نمایشگر 6.4 تا 6.5 اینچی از نوع OLED

بر اساس ادعای تحلیلگر موسسه Digitimes، اپل در نهایت قرار نیست از بین این مدل ها نمونه دارای نمایشگر OLED با اندازه ای بین 6.0 تا 6.1 اینچ را به بازار عرضه کند، در حالی که سه نمونه دیگر روانه بازار خواهند شد.

انتظار می رود این سه تلفن هوشمند در سال جاری میلادی معرفی و عرضه شوند. تحلیلگر یاد شده همچنین اعلام کرده همه این چهار مدل، از فناوری های شارژ بیسیم و حسگر های سه بعدی بهره می برند. البته در نهایت اپل هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و بدین ترتیب ممکن است علی رغم ادعای تحلیلگر مذکور در نهایت این 4 مدل را کنار گذاشته و نسخه های دیگری را روانه بازار کند.

از سوی دیگر به نظر می رسد در کنار این سه مدل رده بالا، اپل موبایل دیگری را نیز معرفی کند. بر اساس گزارشاتی که پیش از این اعلام شده، احتمالاً یک مدل ارزان قیمت تر به عنوان نسل دوم آیفون SE نیز عرضه خواهد شد.

انتظار می رود این موبایل ارزان تر در ماه های می تا ژوئن (اردیبهشت تا تیر ماه سال 97) به بازار عرضه شود؛ موبایلی که گمان می رود از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی کند، ولی از حسگرهای سه بعدی بی بهره باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی