ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

انتشار رندر گلکسی S9 و S9 پلاس پیش از رونمایی رسمی

کمپانی سامسونگ چند روز پیش رسما اعلام کرد که ششم اسفند ماه از سری گلکسی S9 رونمایی خواهد کرد. این کمپانی اطلاعات خاص دیگری را از این اسمارت فون ها ارائه نکرده اما ویدئوها و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۵

کمپانی سامسونگ چند روز پیش رسما اعلام کرد که ششم اسفند ماه از سری گلکسی S9 رونمایی خواهد کرد. این کمپانی اطلاعات خاص دیگری را از این اسمارت فون ها ارائه نکرده اما ویدئوها و تصاویر درز کرده حاکی از شباهت زیاد آنها به سری گلکسی S8 هستند.

امروز رندر دیگری از این اسمارت فون ها منتشر شده که احتمالا توسط خود کمپانی طراحی شده و قرار است از آنها به عنوان تصاویر تبلیغاتی استفاده شود.

از آنجایی که این تصویر توسط Venture Beat و ایوان بلس معروف منتشر شده احتمال اینکه نشان دهنده طراحی نهایی پرچمدارهای سامسونگ باشند بسیار زیاد است.گلکسی S9

متاسفانه این رندرها تنها پنل جلویی سری گلکسی S9 را نشان می دهد، در حالی که تمایز آنها با سری گلکسی S8 در مکان فلش و پیکربندی دوربین دوگانه برای گلکسی S9 است که در پنل عقب پیاده سازی شده است.

مقایسه گلکسی S8 و S9
مقایسه طراحی گلکسی S8 و S9

بر اساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده احتمالا سری گلکسی S9 از چیپست اسنپدراگون 845 بهره خواهند برد. از سوی دیگر گلکسی S9 و مدل پلاس آن به ترتیب به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اند.

کمپانی کره ای تاریخ دقیقی را برای عرضه این دستگاه ها ارائه نکرده اما بلس مدعی شده که بیست و پنجم اسفندماه پرچمدارهای جدید به بازارهای بین المللی راه پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    طراحی همونه

مطالب پیشنهادی